'U zadnje vrijeme se u modnoj fotografiji preferiraju vizuali što bliži našoj 'realnosti'. Iako, to je i dalje zapravo daleko od naše stvarnosti - redovito visoko stilizirano, izrežirano i daje samo privid stvarnog. Vjerujem da se svako toliko moramo maknuti od takvog pristupa modi i podsjetiti se da nismo samo puki promatrači svijeta oko sebe, već imamo priliku stvarati i donijeti nešto novo u njega. Iz toga razloga, htjeli smo stvoriti svojevrsnu nadrealnu modnu bajku u potpuno 'običnim' uvjetima, transformirajući stvarnost kreativnošću, znanjem i alatima koje svakodnevno koristimo', ispričao je svoju modnu viziju fotograf Franjo Matković. Moda je oduvijek predstavljala paralelni svijet u koji bježimo od onoga što se događa pred našim očima, moda je odraz mašte, vremena, duha i želje za doživljajem nečeg uzbudljivog i novog. Sve je to dio kampanje koju prate fotografije i video, a koja predstavlja potpunu suprotnost od prevladavajućeg minimalističkog prikaza i shvaćanja mode. Zaštitna lica kampanje su modeli Hana Fort Mlakar i Laura Bračun iz agencije Talia model, a za styling je zaslužna talentirana stilistica Anikka. Make up je djelo vodećeg make up artiste Saše Jakovića, dok se za frizure pobrinuo Kevin Murphy kao službeni sponzor tjedna mode pod vodstvom kreativne direktorice Katice Topčić. Bipa Fashion.hr predstavlja 23. sezonu, od 11. do 15. listopada, u Paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma kad će u pet dana svoje kolekcije predstaviti najjača imena modne scene: eNVy room, Robert Sever, Ivica Skoko, ELFS, Ivica Klarić, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ana Maria Ricov, Martina Budek, Marina design u suradnji s brendom Ruke, Krie design, Gala Marija Vrbanić, Morana Krklec i Ana Bogdan. Prvi put na pisti će nastupiti i dobitnik prestižne nagrade Najbolji mladi dizajner by Perwoll, koji se bira 1. listopada na najvećem natjecanju za mlade talente Portanova Fashion Incubator u Osijeku.
Nadrealna modna bajka u kampanji Bipa Fashion.hr-a
Još iz kategorije