Dvije uspješne glumice velike su ljubiteljice mode, a njihovi ormari kako same kažu, ogledalo su njihove osobnosti. Obje vole ženstven i ležeran stil, a posebno cijene rad domaćih dizajnera koje se trude što više promovirati. To je ujedno i jedan od razloga zbog kojeg su sa zadovoljstvom pristale na ulogu ambasadorica najvećeg modnog sajma u regiji. Tim je povodom snimljena i kreativna kampanja sajma Samsung Zona 45. - Najbolji način da pronađeš vlastiti stil jest da razumiješ sebe i svoj unutarnji svijet. Moda bi po meni tu trebala služiti kao instrument kreiranja vlastite osobnosti. Ja ju shvaćam kao nadogradnju same sebe i istovremeno kao igru u kojoj je sve moguće - izjavila je Linda Begonja koja je s kolegicom utjelovila lik šopingoholičarke ispred objektiva mladog fotografa Franje Matkovića koji je zadužen za kreativni koncept kampanje.
Linda Begonja i Ana Maras Harmander kao šopingoholičarke
Stiže nam nova sezona serije ᾽Nobody Wants This᾽: Znamo kada i gdje gledati, te što nas očekuje u novim nastavcima
Osjećate se umorno, natečeno, bez koncentracije? Možda nije do umora, možda je do prehrane, vrijeme je za promjenu
Zvjezdani vodič od 15. do 17. kolovoza: Otkrijte što zvijezde poručuju svakom horoskopskom znaku u danima pred nama