Dvije uspješne glumice velike su ljubiteljice mode, a njihovi ormari kako same kažu, ogledalo su njihove osobnosti. Obje vole ženstven i ležeran stil, a posebno cijene rad domaćih dizajnera koje se trude što više promovirati. To je ujedno i jedan od razloga zbog kojeg su sa zadovoljstvom pristale na ulogu ambasadorica najvećeg modnog sajma u regiji. Tim je povodom snimljena i kreativna kampanja sajma Samsung Zona 45. - Najbolji način da pronađeš vlastiti stil jest da razumiješ sebe i svoj unutarnji svijet. Moda bi po meni tu trebala služiti kao instrument kreiranja vlastite osobnosti. Ja ju shvaćam kao nadogradnju same sebe i istovremeno kao igru u kojoj je sve moguće - izjavila je Linda Begonja koja je s kolegicom utjelovila lik šopingoholičarke ispred objektiva mladog fotografa Franje Matkovića koji je zadužen za kreativni koncept kampanje.
Linda Begonja i Ana Maras Harmander kao šopingoholičarke
Ove godine čeka nas 12 retrogradnih kretanja planeta: Svaki od njih donosi nam svoju vrstu kaosa - evo koji prvi
Lemontini kao omiljeni ljetni proizvod za usne, ali i zlatni lanac kao fashion dodatak? Hailey i dalje sve radi savršeno
Dugo, duže, maksi: Ljeto je i ne skidamo se iz haljina, osvježite ideju kako ih nositi