Dvije uspješne glumice velike su ljubiteljice mode, a njihovi ormari kako same kažu, ogledalo su njihove osobnosti. Obje vole ženstven i ležeran stil, a posebno cijene rad domaćih dizajnera koje se trude što više promovirati. To je ujedno i jedan od razloga zbog kojeg su sa zadovoljstvom pristale na ulogu ambasadorica najvećeg modnog sajma u regiji. Tim je povodom snimljena i kreativna kampanja sajma Samsung Zona 45. - Najbolji način da pronađeš vlastiti stil jest da razumiješ sebe i svoj unutarnji svijet. Moda bi po meni tu trebala služiti kao instrument kreiranja vlastite osobnosti. Ja ju shvaćam kao nadogradnju same sebe i istovremeno kao igru u kojoj je sve moguće - izjavila je Linda Begonja koja je s kolegicom utjelovila lik šopingoholičarke ispred objektiva mladog fotografa Franje Matkovića koji je zadužen za kreativni koncept kampanje.
Linda Begonja i Ana Maras Harmander kao šopingoholičarke
Najčitanije
Najnovije
'Ne napadajte moju zemlju!’: Karleuša ponovila optužbe na račun Hrvatske, Severina opet glavna meta
Silvija iz 'Braka na prvu' kreće po svjetsku slavu: Hoće li postati prva Hrvatica u poznatom realityju?
Valentina već osjeća leptiriće zbog Dejana, a Dottie razočarana Josipom: 'Koketiram, ali nije se uključio!'

