Dvije uspješne glumice velike su ljubiteljice mode, a njihovi ormari kako same kažu, ogledalo su njihove osobnosti. Obje vole ženstven i ležeran stil, a posebno cijene rad domaćih dizajnera koje se trude što više promovirati. To je ujedno i jedan od razloga zbog kojeg su sa zadovoljstvom pristale na ulogu ambasadorica najvećeg modnog sajma u regiji. Tim je povodom snimljena i kreativna kampanja sajma Samsung Zona 45. - Najbolji način da pronađeš vlastiti stil jest da razumiješ sebe i svoj unutarnji svijet. Moda bi po meni tu trebala služiti kao instrument kreiranja vlastite osobnosti. Ja ju shvaćam kao nadogradnju same sebe i istovremeno kao igru u kojoj je sve moguće - izjavila je Linda Begonja koja je s kolegicom utjelovila lik šopingoholičarke ispred objektiva mladog fotografa Franje Matkovića koji je zadužen za kreativni koncept kampanje.
Linda Begonja i Ana Maras Harmander kao šopingoholičarke
Najčitanije
Najnovije
Miroslav Ilić ekskluzivno: ‘Prvi sam zapjevao u Zagrebu poslije rata, a s Mišom Kovačem me veže posebna priča…’
Darka Lazića nakon prometne nesreće napustila supruga? 'Nazvala ga pijandurom zbog koje je mogla poginuti'
Halid mora isplatiti ljubavnici 71.500 €: Sad mu traži i kuću u Sarajevu, oglasio se pjevač