Ova modna bajka najbolji je uvod u spektakl koji će na modnoj pisti predstaviti najbolji domaći dizajneri. Nakon 15. jubilarnog Fashion.hr-a, organizacijski tim već kampanjom daje naslutiti da je vrijeme za novu modnu viziju. - U ovoj smo se kampanji poigrali elementom vode jer je u njezinoj esenciji sadržana čistoća, elegancija i čista estetika. Ta kap vode ima pokretačku energiju i daje novu snagu i viziju koju komuniciramo i s ovom modnom pričom. Stvaranje je uvijek svojevrsna katarza – izjavio je Vinko Filipić, direktor i osnivač Fashion.hr-a.
Perwoll Fashion.hr predstavlja novu kampanju
U subotu 23. kolovoza na nebu nas očekuje Mladi Mjesec u Djevici: Ipak, neće nimalo dobro utjecati na ova 3 znaka
Labubu i strategija uspjeha: Prihod koji je ostvario ovaj globalni fenomen mogao bi vas iznenaditi, ali nešto i naučiti
Zanimljive reakcije na prvu make up kolekciju Louisa Vuittona: Glasna nadglasavanja ima li smisla kupiti ruž za 140 eura
Ava Karabatić se 'posula pepelom': 'Nemam ništa protiv debelih, i sama se družim s njima'
Majka Aleksandre Prijović objavila fotografiju s dečkom: Obratila mu se emotivnim riječima, a povod je poseban
'Debele, nisam vam ja kriva': Ava Karabatić objavila fotografiju u bikiniju pa otkrila da je bankrotirala