Boris Banović paralelno je s brojnim poslovnim obavezama razvijao i vlastiti dizajnerski brand 2B Boris Banović koji njeguje klasičan, pomalo retro look muškarca, istovremeno modernog dizajna.
Modni kritičar Boris Banović u novoj ulozi
Foto: Story
Kao uvod u reviju kojom će se predstaviti na Perwoll Fashion.hr-u, snimljena je i modna kampanja čiji su protagonisti Nikola Zorotović, Antonijo Zorotović i Ivan Tokmadžić koji utjelovljuju suvremenog modernog muškarca. Kampanju potpisuje Dorijan Kljun, styling kose djelo je Katice Topčić za American Crew, za make up se pobrinula Ivana Bilandžija Billy za Illamasqua-u dok je za styling modela zaslužan sam Banović.
Modni kritičar Boris Banović u novoj ulozi
Foto: Story
"Inspiracija za kolekciju proizašla je iz činjenice da muškarac današnjice ima zaista zahtjevnu ulogu u društvu, puno se od njega očekuje. Osim da bude uspješan u svom poslu, gentleman, on mora biti i elegantan preko dana, a očekuje se da i navecer bude originalan - klasika sa pomakom. S ciljem da zadovolji te uvjete napravljena je jedna sveobuhvatna kolekcija koja prati životni tempo jednog modernog muškarca. Odjeća je napravljena od vrhunskih vunenih štofova i pamučnih materijala, a posebno se pazilo na detalje i samu izradu odjevnih predmeta"- pojasnio je Banović. &!-- --> Fotografije: Dorijan Kljun