Novi Fashion&Friends store izrađen je po najnovijem konceptu opremanja i vizualnog identiteta kreiranja storea. Naime, riječ je o strateškom pristupu dizajniranja prodajnog prostora koji u kupcu daje osjećaj luksuzne kupovine te inspirira na ljubav – stoga je glavna misao vodilja cjelokupnog projekta bila ‘reLuxed and reLoved’. Ljubav prema urbanoj modnoj odjeći, obući i asortimanu pretočena je u jednu lokaciju – Fashion&Friends store u Ilici 33. Decentan namještaj unutar prostranog prostora dolazi u jedinstvenom formatu koji na digitalni način svakom kupcu olakšava dostupnost informacijama. Pročelje storea je otvoreno i pročišćeno, a digitalni zasloni unutar prostora na najbolji način predstavljaju brandove Fashion&Friends storea te svojim konceptom i zanimljivim opcijama donosi sve novitete iz asortimana putem digitalnih sadržaja. Ciljani kupci su mlade osobe koje vole urbani duh te žele nositi urbanu odjeću i žive brzim ritmom života što znači da im je potreban store s otvorenim formatom i jasnim, pročišćenim dizajnom. Kako bi producirali chic i minimalistički izgled, povezan s luksuznim brandovima, prozori su izrađeni od visokokvalitetnih materijala i jednostavnih profila u koje su ugrađeni digitalni zasloni.

2005 Foto: Story
Unutrašnjost prostora donosi bogatu kombinaciju sjajnih i matiranih materijala te zanimljiv spoj s betonskim podom te detaljima od drveta. Zidovi dućana su izrađeni od osnovnog cementa i panela u bijeloj boji koji su odlični za predstavljanje premium ponude. Mramorni elementi daju dašak luksuza samom storeu te se ističe umetak od nešto grublje teksture u sivoj i srebrnoj boji. Police u store-u su izrađene od antracita, bijelog i nehrđajućeg čelika sa zanimljivim završecima i zlatnim elementima te prozirnim staklom polica. Vizualna strategija novog Fashion&Friends storea vođena je 'reLuxed and reLoved' temom koja je korištena kako bi iznenadila mlade kupce s vizualnim zaokretom koji se povezuje s ponudom store-a i njegovim uslugama. Nova verzija Fashion&Friends dućana preuzela je kombinaciju bijelih i tamnih elemenata te drvenih detalja što se pokazalo kao odličan dizajn prilagođen mladoj, urbanoj publici. Ciljana interesno-utjecajna skupina je redovita skupina korisnika i ljubitelja ‘Fashion&Friends’ storea – poznate premium multibrand trgovine odjećom koja ima snažnu želju svojim vjernim korisnicima u skoroj budućnosti ponuditi i nove luksuzne brandove.     Foto: Promo