Nikad napadna, ili vulgarna dok odlučuje o stylingu kojim će oduševiti obožavatelje diljem svijeta, glumica Jennifer Aniston jedna je od popularnijih zvijezda američke filmske i televizijske industrije. Kako bi, osim kultnom frizurom, osvojila pozornost medija, i ovog je ljeta pomno pazila na izbor toaleta u kojima je naglašavala pitomi karakter nesklon skandalima, o čemu svjedoči pomno definiran imidž. Kako bi promovirala film 'We're the Millers', kojeg je snimila s kolegom JasonomSudeikisom, Jennifer je za gostovanje u talk showu njoj najdražeg voditelja Jimmyja Fallona izabrala malu crnu haljinu francuske kuće Roland Mouret koja je fokus s njenog istreniranog tijela ipak stavila na filmski zaplet.

Jennifer Aniston i Jason Sudeikis na premijeri filma 'We're the Millers' No, haljina boje patliždana bez naramenica od sjajnog materijala, u egzekuciji kuće Burberry, odnosno linije Burberry Prorsum odnijela je stilsku pobjedu na crvenom tepihu u New Yorku kad je njen filmski hit imao premijeru.
Jennifer Aniston bira provjerenu Balenciaginu formulu Jedan od svakako najboljij izdanja bio je onaj na lansiranju web projekta 'Living Proof Good Hair Day' u New Yorku za kojeg je rezervirala sivu haljinu američkog modnog genija Alexandera Wanga za modnu kuću Balenciaga. U samo nekoliko tjedana, Jennifer je tako suvereno zavladala ženskih časopisima besprijekornim osjećajem za dobar stil. Napisao: Marko Banjavčić Fotografije: Getty Images/Guliver