Nakon dvije kolekcije za Saint Laurent Paris mnogi su javno i bez imalo zadrške pljuvali njegovu modu, govoreći kako se radi o koraku unazad za slavno modno ime koje se nametnulo svijetu vizijom pariškog chica, a sad djeluje poput grunge carstva koje je tek počelo izgrađivati novu bazu pobornih klijentica. No kako stvari stoje u svijetu brojaka, Hedi Slimane očito je uspio u svojoj nakani transformacije slavne modne kuće jer blagajne diljem svijeta jasno govore kako se njegov 'grounge couture' prodaje. Sad je objavljena i nova naslovnica japanskog izdanja časopisa Vogue koju je osobno radio Hedi, a na kojoj se nalazi američki supermodel Karlie Kloss. Zlatni sako i crna mašna tako su u prvome planu ove naslovnice koja će zasigurno još više podići hype oko mode s potpisom Hedija Slimanea. Fotografije: Vogue Japan
Moda Hedija Slimana osvaja naslovnice
Najčitanije
Najnovije
Silvija iz ‘Braka na prvu’ obrušila se na ministra Glavinu: ‘Zar pjesma vrijedi manje od utakmice?’
Srpski bogataš o glasinama da čeka dijete s Milicom Todorović: Ime mu se ranije vezivalo uz hrvatsku misicu
Miroslav Ilić ekskluzivno: ‘Prvi sam zapjevao u Zagrebu poslije rata, a s Mišom Kovačem me veže posebna priča…’