Neki šoping centri već su se počeli pripremati za božićno ludilo, ukrase i šoping tijekom kojeg mnogi ostave visoke iznose u omiljenim dućanima. Sličnoj su se taktici već priklonili i brojni dizajneri koji obično u studenom lansiraju posebne inačice popularnih proizvoda - najčešće se radi o torbicama i štiklama. Francuski šik brend Chloe, koji je ove godine proslavio 60 godina postojanja, lansirao je svježe inačice torbica pod imenima "Elise", "Louise" i "Ethel" koje u svijetu broje mnoge poklonike.
Savršeni aksesoari za božićna darivanja
Najčitanije
Najnovije
Silvija iz ‘Braka na prvu’ obrušila se na ministra Glavinu: ‘Zar pjesma vrijedi manje od utakmice?’
Srpski bogataš o glasinama da čeka dijete s Milicom Todorović: Ime mu se ranije vezivalo uz hrvatsku misicu
Miroslav Ilić ekskluzivno: ‘Prvi sam zapjevao u Zagrebu poslije rata, a s Mišom Kovačem me veže posebna priča…’