Neki šoping centri već su se počeli pripremati za božićno ludilo, ukrase i šoping tijekom kojeg mnogi ostave visoke iznose u omiljenim dućanima. Sličnoj su se taktici već priklonili i brojni dizajneri koji obično u studenom lansiraju posebne inačice popularnih proizvoda - najčešće se radi o torbicama i štiklama. Francuski šik brend Chloe, koji je ove godine proslavio 60 godina postojanja, lansirao je svježe inačice torbica pod imenima "Elise", "Louise" i "Ethel" koje u svijetu broje mnoge poklonike.
Savršeni aksesoari za božićna darivanja
Mladi Mjesec u Djevici 23. kolovoza donosi priliku da se zaustavimo: Vrijeme je da sagledamo što želimo od jeseni
Delulu, Skibidi i Tradwife više su od TikTok slenga: Vjerovali ili ne, ovi pojmovi sada su dio Cambridge Dictionaryja
6 scandi modnih imena čije torbe obožavamo: Torbe su dio modne osobnosti a ovako ih nose na ulicama Kopenhagena