Neki šoping centri već su se počeli pripremati za božićno ludilo, ukrase i šoping tijekom kojeg mnogi ostave visoke iznose u omiljenim dućanima. Sličnoj su se taktici već priklonili i brojni dizajneri koji obično u studenom lansiraju posebne inačice popularnih proizvoda - najčešće se radi o torbicama i štiklama. Francuski šik brend Chloe, koji je ove godine proslavio 60 godina postojanja, lansirao je svježe inačice torbica pod imenima "Elise", "Louise" i "Ethel" koje u svijetu broje mnoge poklonike.
Savršeni aksesoari za božićna darivanja
Najčitanije
Najnovije
'Ne napadajte moju zemlju!’: Karleuša ponovila optužbe na račun Hrvatske, Severina opet glavna meta
Silvija iz 'Braka na prvu' kreće po svjetsku slavu: Hoće li postati prva Hrvatica u poznatom realityju?
Valentina već osjeća leptiriće zbog Dejana, a Dottie razočarana Josipom: 'Koketiram, ali nije se uključio!'

