Kad je u pitanju ulična moda, „feminizam“ u Americi ne samo da više nije tabu već postaje opasni marketinški alat. Predvodnica trenda, Lea McSweeney, reputaciju svog brenda Married To The Mob (MTTM) izgradila je upravo na provokativnim sloganima tipa „Supreme Bitch“ ili „Fine ass feminist“. Bio je to riskantan potez, no rizik se isplatio: dana iza sebe ima ne samo uspješan brend već i suradnje s Lacosteom i Reebokom, pa čak i s glamuroznim pariškim multibrend storeom Colette, dok popularnosti MTTM-a svakodnevno pridonose i slavne klijentice poput Rihanne ili Care Delevingne. Cara je vatreni fan i Dimepiecea, još jednog brenda koji je za svoj logo uzeo ženski simbol. U majici s natpisom „Ain’t no wifey“ česta je meta paparazza koji obožavaju buntovni duh lijepe manekenke koja jasno poručuje da „ona nije ničija ženica“. Da su majice s natpisima odličan medij kojim svoje tijelo možete pretvoriti u militantni pano slaže se i Marie-Hélène Bourcier, autorica knjige „Comprendre féminisme“ (Razumjeti feminizam). No ova istaknuta francuska sociologinja smatra da taj način skretanja pažnje nije nužno pozitivan za žensku emancipaciju i da postoji ozbiljna opasnost od krivog tumačenja. „Te su parole potpuno dekontekstualizirane, nejasno je odakle potiču i uz što se vezuju. Nosiš li majicu s natpisom ‘Bitch’, a ljude time asociraš na pornografiju, to je i uz najbolje namjere maestralni promašaj.“ No dok Marie-Helene podsjeća da brojne udruge već rade majice sa sloganima te žali zbog marketinške eksproprijacije ove militantne strategije, znanstvenica Christine Bard puno je entuzijastičnija. „To što komercijalni brendovi preuzimaju feminističke slogane je dobra vijest. Feminizam je, znači, zaslužio da ga se kopira. Sve je bolje od tišine.“ Leah McSweeney iz MTTM-a skromno dodaje: „Naše majice možda ne pridonose automatski većoj ravnopravnosti spolova, no dobar su medij da se započne razgovor.“
Majice s natpisima su odličan medij kojim svoje tijelo možete pretvoriti u militantni pano
Još iz kategorije