Negdje na pola puta između formalnog sakoa i ležerne jakne smjestio se blejzer, jedan od najpopularnijih komada u garderobi onih koji žele izgledati odlično od jutra do mraka. I tako već godinama, a posebice sada kada nam je koronakriza u život nedvojbeno unijela gotovo minimalističku perspektivu kada je riječ o onome što nam uistinu treba da bismo funkcionirali u novoj, nametnutoj stvarnosti. Otkako je stil zaigranih i ‘over the top’ 80-ih godina 20. stoljeća prije nekoliko godina ponovno zavladao modnim svijetom, u industriji odjevnih trendova, koja se mijenja svakih nekoliko mjeseci kako bi zadržala pozornost suvremenog potrošača, u modu su se vratila naglašena ramena i snažne, stroge siluete te se bilježi sve veća popularnost blejzera.

SAVEZNIK U TEŠKIM VREMENIMA Nije sako, nije jakna? Onda mora biti BLEJZER!
Profimedia 

Taj je odjevni komad savršen miks dvaju svjetova: onog opuštenog i onog poslovnog. Osim toga, odlično prekriva tjelesne nedostatke jer je nešto duži od sakoa, čak sakriva trbuščić i nekoliko kilograma viška, posebice sada kada se polako vraćamo u normalniji život, i daje nam određenu dozu ozbiljnosti koja nam je potrebna u nekim poslovnim i privatnim situacijama. Već ga dugo obožavamo, a mogli bismo reći da je sada na vrhuncu popularnosti. Najpoznatije trendseterice današnjice, poput top-modela Irine Shayk, Kendall Jenner, sestara Gigi i Belle Hadid te Hailey Baldwin, u svojim savršeno osmišljenim kombinacijama često ističu upravo blejzer kao ključni komad svojih lookova.

SAVEZNIK U TEŠKIM VREMENIMA Nije sako, nije jakna? Onda mora biti BLEJZER!
Profimedia 

Jednako ga vole i ‘svakodnevne’ žene koje znaju da je ovaj predmet njihov stilski saveznik u teškim vremenima, naročito u proljetnoj sezoni kada iz trenirki prelazimo u nešto konkretniju odjeću. Izbijanjem pandemije nesretnog koronavirusa, koja je u godinu dana promijenila svijet, a dotadašnje živote većine ljudi na planetu stavila ‘na čekanje’, drastično su se promijenile i navike potrošača. Kako piše utjecajna platforma McKinsey u jednom od svojih brojnih istraživanja navika potrošača diljem planeta: “Kupci su danas više nego ikada fokusirani na odjevne komade koje mogu nositi tijekom više sezona te kupuju samo ono što im je nužno potrebno, bez razbacivanja nepotrebnim modnim eksperimentima.”

SAVEZNIK U TEŠKIM VREMENIMA Nije sako, nije jakna? Onda mora biti BLEJZER!
Profimedia 

Osim toga, dodaje da će ljudi zasigurno zadržati novostečene navike još dugo nakon što se, nadamo se, cijepljenjem zaustavi širenje virusa. Upravo je zbog svega toga jasno zašto blejzer u svojim raznim varijantama zauzima ključno mjesto u garderobama ljubitelja mode na početku nove, proljetne sezone kada očekivano imamo tendenciju nositi ono u čemu možemo izgledati atraktivno, ali bez previše promišljanja.