U novoj i emotivnoj kampanji “Shades of Woman”, Carpisa jeodlučila dati pozornost i svoj glas snažnim ženskim osjećajima kroz njihovo iznimno svjedočanstvo, i to kroz različite siluete Penelope Cruz, najpoznatiju španjolsku glumicu na svijetu,i ambasadoricu brenda Carpisa još od davne 2015. godine. Penelope Cruz koja posjeduje veliku komunikativnu moć, autentičan je model ženske ljepote i, za sve žene, primjer dostižne elegancije.
Upravo kroz fotografije i video uradak, nastali iz fotoobjektiva slavnog španjolski fotograf Xavia Gordoa, Carpisa nas kroz kampanju poziva da intenzivno osjećamo i živimo vlastite emocije. Penelope, koja je uvijek u prvom kadru, svojom karizmom i izražajnošću odvodi svaku scensku priču do vrhunca, tumačeći pet verzija sebe - kroz pet različitih emocija: neočekivanih, dubokih, tajanstvenih, zavodljivih i sretnih. Sve te emocije istaknute su ritmičkim izmjenama crno bijelim i fotografijama u boji, koje dodatno ističu snažan emocionalni intenzitet.
Za styling se pobrinuo španjolski stilist Goya Toledo, dok je video nastao u produkciji Twin Studia. Kolekcija torbi koju nosi Penelope, nadahnuta je suvremenom ženom, glavnom junakinjom vremena u kojem živimo s bogatim i svestranim stilovima koji će udovoljiti svakodnevnim potrebama dinamične, ali uvijek elegantne žene.