Iako nova stvarnost trenutačno daleka putovanja ostavlja samo u našim mislima, ovim je editorijalom predani tim predvođen mladim fotografom Lukom Lajićem osmislio dašak svježine u Zagrebu u obliku sinergije mode i umjetnosti. Glavna težnja bila je povezivanje modne i kulturne scene Hrvatske, stoga se kao kulisa snimanja savršeno uklopio Atelijer Ivana Meštrovića u Gornjem gradu. Njegova očaravajuća arhitektura na jedinstven način prezentira jedinstvena Meštrovićeva djela uz koja se savršeno uklopila Eleftheria, nova kolekcija Roberta Severa simboličnog značenja slobode. Razgovarali smo s dizajnerom kako provodi ljeto, je li već osmislio novu kolekciju i je li koronakriza utjecala na njegovu kreativnost.

Idealna sinergija mode i umjetnosti
Luka Lajić 


Story: Kako provodite ljeto? Rekli ste nam da ste kolekciju, koju predstavlja ovaj editorijal, već rasprodali. Znači, vlada velik interes za modu unatoč koronakrizi?

Ljeto provodim u poluradnoj atmosferi jer moj kreativni um nikada ne spava pa i dok se odmaram, radim na novim poslovnim pothvatima. Zahvaljujući stalnim klijenticama, ali i brojnim novim, mogu se pohvaliti jako uspješnom poslovnom sezonom jer su ljudi, unatoč krizi, željni ljepote i ugode, što im uvijek omogućavam svojim kolekcijama.

Story: Jesu li se promijenile neke navike Hrvatica kada je riječ o šopingu odjeće s potpisom?

Moj tim i ja poznati smo kao brend koji kreira funkcionalnu odjeću namijenjenu za svakodnevno nošenje. To je naš fokus pa nismo osjetili velike promjene. Vjerujem da će dizajneri odjeće za posebne prigode po visokim cijenama imati više potrebe prilagoditi se ovoj novoj situaciji, što smatram dobrodošlom stvari. Promjenu uvijek treba gledati kao izazov, ne kao prepreku.

Idealna sinergija mode i umjetnosti
Luka Lajić 

Story: Koji su bestseleri u vašoj ovosezonskoj kolekciji?

Svakako bih izdvojio haljinu Ana koju smo izradili od pamuka i lana, sinkronizirajući razne boje u color block. Ostatak kolekcije brzo smo prodali zahvaljujući suradnji koju imamo s prodavaonicama u Zadru i Šibeniku.

Story: Pripremate li se već za jesen? Hoće li jesenska RS kolekcija biti nešto drukčija nego što je očekivano? Uistinu živimo u začudnim vremenima.

Kolekcija za jesen je gotova i uskoro ćemo je početi najavljivati na društvenim mrežama. Za dva tjedna izbacujemo novu kampanju i lookbook kolekcije pa će odmah nakon toga i kolekcija biti u prodaji. Vjerujem da treba biti dosljedan sebi i viziji brenda koji, usput rečeno, iduće godine slavi 20 godina postojanja. I dalje vjerujem da samo iskren pristup radu i prezentaciji donosi dugovječnost u ovoj struci.