Nije tajna da je koronavirus (COVID-19) pogurao modnu industriju u potrebnu čistku. Sad kad su sve, od lanaca opskrbe odjećom do performativnih modnih revija, očajnički u potrazi za restrukturiranjem, tko će biti glasovi budućnosti mode?
Guccijev Alessandro Michele jedna je osoba koja vodi taj razgovor i smatra da je godišnji raspored modne revije za sedam sezona "istrošen" - ne bismo se mogli složiti više s njim.
Nakon Guccijeve virtualne konferencije za novinare u nedjelju, 24. svibnja, kreativni direktor Alessandro Michele pojavio se na Instagramu kako bi razradio kako njegov brend prihvaća održiviji raspored modne revije. "Napustit ću istrošeni ritual ", razmišlja na glas Michele koji će, ako je to doista i zamislio, promijeniti modnu industriju.
"Sastat ćemo se samo dva puta godišnje, dijeliti poglavlja nove priče. Riječ je o radosnim i apsolutno besplatnim novim poglavljima, koja će biti napisana stapanjem pravila i žanrova, crpljenjem ideja na novim prostorima, s novim jezičnim kodovima i komunikacijskim platformama. I šire. Želio bih iza sebe ostaviti set lajtmotiva koji su kolonizirali naš prethodni svijet: krstarenje, pre fall kolekcije, one za proljeće-ljeto i jesen-zimu. Mislim da su to ustajale oznake bezličnog diskursa koji je izgubio smisao ", tvrdi Alessandro.
Misli Alessandra Michelea o budućnosti rasporeda modnih revija nešto su što je potaklo raspravu na scenu, čije ćemo rezultate vidjeti u skoroj budućnosti.