U samo desetak dana naš svijet je stao. I kada kažemo naš, ne mislimo samo na onaj u Hrvatskoj. Globalno pauziranje života zbog straha od zaraze koronavirusom preuzelo je sva društva svijeta koja trenutno prilagođavaju svoj životni stil novonastalim uvjetima. Među njima je i modna zajednica koja je u potpunosti stopirala svoj način razmišljanja i djelovanja, počevši još u veljači s otkazivanjem modnih revija u Milanu, kada je bilo sve izglednije kako će upravo taj grad postati epicentrom europske pandemije koronavirusa.
Od tog trenutka nadalje brojni su marketinški stručnjaci naprosto digli ruke od svojih brendova jer je broj zatvorenih trgovina, pad prodaje, stopiranja novih kolekcija, kao i količine straha koja se uvukla u njihove ateljee, toliko snažna da je teško ostati priseban. Unatoč tome, u svemu se javio i tračak nade, odnosno vjera u bolje sutra. Naime, tehnologija kojom se koristimo svi u svakodnevnici toliko je jaka da trenutno mijenja i svijet luksuza. Većina brendova prebacila je svoje marketinške i društveno relevantne akcije, projekte i nove koncepte poslovanja na društvene mreže, okrenula se izgrađivanju nove paradigme suživota s klijentima i u potpunosti odbacila stare obrasce ponašanja. Snimke potpuno praznih ulica svjetskih metropolisa, kojima svjedočimo na dnevnoj bazi, u potpunosti su dekonstruirale svjetski konzumerizam, u kojem je modna industrija dala svoj veliki obol - je li konačna došlo vrijeme koncept slow fashion?
U tome najbolje kotiraju beauty brendovi koji su sve svoje make up artiste i suradnike pozvali da na online kanalima održavaju besplatne radionice šminkanja, koje su uvjerljivo najgledanije u ovim teškim trenucima samoizolacije i karantene. Ljudi naprosto provode svoje dane na pametnim telefonima, a to dobro znaju i brendovi. Online shopovi osiguravaju maksimalnu zaštitu kada je riječ o transmisiji virusa, tako da i oni proživljavaju svoju renesansu. Svijet se mijenja pred našim očima neviđenom brzinom. Kao da su pripadnici generacije Z, rođeni nakon 2000-ih, napokon došli na svoje. Sve je online i sve je odmah dostupno, od mode do industrije zabave. Još kada nas kriza ne bi oštetila na tome putu…