Zadarsko zaleđe pokazalo se kao idealna lokacija za modno snimanje - kreativka Božena Bratović Smolić odlučila je upravo ondje snimiti vizuale svoje nove kolekcije. Naziva Never Wanted to Dance, koju potpisuje fotografkinja Karmen Poznić, nova kampanja priziva duh 70-ih i 80-ih te estetiku koja prati te dekade. Haljine, kombinezoni i odijela s potpisom Becha Designa kao stvoreni su za ljetne provode i opuštenu atmosferu koja vlada Meditera­nom, a svilene haljine s elementima tila i perja u svaki će ormar unijeti dašak osvježenja.

Moramo priznati da se dosad, možda sasvim slučajno, nismo susretali s vašim dizajnom. Koja vam je ovo kolekcija? Koliko ste već dugo na sceni?
To je moja četvrta kolekcija koju predstavljam, a brend Becha Design postoji od 2015. godine. Tek je kolekcija Never Wanted to Dance baš ona s kojom sam u potpunosti zadovoljna pa je sve to rezultiralo odličnom kampanjom i promidžbom. Sve u životu događa se s razlogom i onda kada treba, pa ste tako i vi  primijetili moj rad baš sada, što me iznimno veseli.

Za svoju aktualnu kolekciju izabrali ste fotografkinju Karmen Poznić za snimanje vizuala. Kako je došlo do te suradnje?
Ovo je druga kampanja na kojoj surađujem s Karmen i jako se dobro razumijemo. Moda mora biti zabavna, duhovita na neki način, razigrana. Karmen je to odmah prepoznala kao imperativ kampanje i zaista sam zadovoljna rezultatom. Još me više veseli činjenica što je tu kampanju objavio i američki Mordant Magazine u lipanjskom izdanju.

Za aktualnu ste kampanju, koliko smo uspjeli razaznati, otišli u zadarsko zaleđe i snimali na doista retro, ali atraktivnim lokacijama koje evociraju temu kolekcije. Jeste li odluku o lokaciji donijeli spontano? 
Lokacije na kojim smo snimali su dalmatinska Toskana, odnosno Ravni kotari koji su zadržali tu notu istinske Dalmacije i predivne prirode koju tako olako doživljavamo u posljednje vrijeme. Vjenčanica je snimljena na plaži ispod Galešnjaka, otoka u obliku srca. Ima li ljepše lokacije?

Baš kako je to definirano ovosezonskim trendovima, i vi ste se nadahnuli siluetom i estetikom rasplesanih 70-ih i 80-ih godina 20. stoljeća. Kakav je vaš privatni stil? Prožima li se s modom koju dizajnirate?
Naravno, dizajner uvijek reflektira svoju estetiku u dizajn. Ne mogu protiv sebe jer to onda ne bi bio moj brend. Uvijek me inspiriraju sedamdesete i osamdesete, nije to tako samo s ovom kolekcijom. Mislim da je tada sve bilo slojevito, sjajno, uzbudljivo, a upravo bih htjela da je takav i moj dizajn.

Kako dolazite do publike? Jesu li to društvene mreže, imate li prodajni prostor u rodnome gradu?
U Zadru imam showroom u koji rado navraćaju moje klijentice. Moje kreacije mogu se pronaći u mnogim multibrend trgovinama u Hrvatskoj, ali i u Salzburgu te Ljubljani. Na­ravno, društvene mreže neizostavan su kontakt s ljubiteljima mode i zapravo svijet više nema granica. Narudžbe stižu sa svih strana.  

Prema vašem mišljenju, imaju li Hrvatice stila? Možda generaliziramo, ali uvijek je zanimljivo čuti što o tome misle dizajneri. 
Mislim da su Hrvatice izrazito modno osviještene. Prate se trendovi i estetika je na visokoj razini. Živim u Zadru i mogu vam reći da me mlade djevojke posebno oduševljavaju jer su hrabre, neopterećene i nema toga što ne bi odjenule. Mnogo učim od njih.

Bez kojeg ljetnog komada ne možete zamisliti svoju garderobu? 
Bez ugodnih lepršavih haljina jarkih boja.