Inovativna kolekcija zahtijeva i inovaciju u samoj prezentaciji kolekcije, stoga se Replay sa zagrebačke adrese seli u grad filma, kako bi još bolje dočarali snagu nove kolekcije koja će vas kroz konceptualno potpuno novu kampanju, pomesti s nogu!
Kako je nova Replay kolekcija Proljeće-Ljeto 2019 inspirirana upravo kvartom Silverlake u Los Anglesu, epicentru najvećih filmskih ostvarenja, ne čudi da su upravo ljepote Motovuna izabrane kao pozornica za jednu od najposebnijih Replay kolekcija do sada.
Replay nova kolekcije Proljeće-ljeto 2019
Iako još javno nisu otkrivena imena, dodatnu vrijednost Replay kampanji Proljeće-Ljeto 2019 donosi i poznato muško lice, čiji se buntovni modni stil bad boya-a upotpunjen toplim, ali snažnim karakterom mladog oca i glazbenika, savršeno uklapa u rebel stranu nove kolekcije, dok je s druge strane, inovativna posebnost upotpunjena ženskom snagom, novim hrvatskim licem svjetskog glasa i stasa, pred kojom predstoje velike prilike.
Replay nova kolekcije Proljeće-ljeto 2019
Replay, kao premium brend i glavni protagonist fashion pokreta u Hrvatskoj, dobio je nadogradnju u skladu s novom kolekcijom koja je tehnološkim novitetima u tkanju i dizajnu, podigla ljestvicu kvalitete i modnog izričaja.
Novu kolekciju i musthave komade ove sezone možete pogledati i kupiti na službenom Hrvatskom webshopu i u Replay prodavaonicama.