Vjerojatno najveća vijest u Parizu posljednjih je tjedana debitantska kolekcija Hedija Slimanea za Céline, kultnu modnu kuću kojoj je odlučio promijeniti smjer. Naime, nakon naprasnog odlaska iz Saint Laurenta prije nekoliko godina, kad se s François-Hen-rijem Pinaultom posvađao zbog ključnih točaka razvijanja brenda, Hedi je odlučio ujediniti snage s njegovim najvećim konkurentnom. Bernard Arnault, vlasnik LVMH grupacije, najvećeg modnog konglomerata luksuznih brendova na svijetu, pružio mu je priliku i otvorio vrata ateljea Céline.

S obzirom na dotadašnju karijeru, kao i iskustvo pri stvaranju muške i ženske mode, Hedi je bio idealan kandidat. Imali smo priliku vidjeti njegovu debitansku kolekciju za Céline koja je bila sve samo ne originalna, inovativna ili barem... drukčija. Kopirajući vlastite dosadašnje radove za Dior Homme i Saint Laurent, Hedi je na pistu poslao iznimno mršave djevojke i mladiće koji su nezainteresirano nosili njegovu viziju pariškoga glamura.

Modeli su većinom bili bijeli i potpuno izvan konteksta današnje borbe za raznovrsnost i inkluzivnost raznih varijacija ljepote i poželjnosti. Društvene su se mreže užarile od komentara, a Hedi je dobio ono što je želio - uzbuđenje na društvenim mrežama koje će još držati milenijalce zainteresiranima za novosti iz svijeta Célinea. želje milenijalaca i nove publike modne industrije zasigurno odlično razumije Alessandro Michele, kreativni modni mag Guccija koji je ove sezone okupio odabranu publiku u jednom od kazališta Pariza, koji je nekoć, u 70-ima koji su njegova najveća inspiracija, bio noćni klub.

Legendarna Jane Birkin otpjevala je svoju uspješnicu ‘Baby Alone in Babylon’, ganula publiku i uvela Gucci u novu eru uspjeha. Grandioznije ideje od nastupa heroine pop kulture imao je Karl Lagerfeld, koji je ovaj put Grand Palais pretvorio ni manje ni više nego u plažu. Tone pijeska, valovi i osjećaj ljetne bezbrižnosti zaodjenuli su kolekciju Chanel u novo ruho luksuzne mode, premda je već osjetno da Karl polako dovršava svoju senza-cionalnu priču u Chanelu. Kreativac i legendarni dizajner zagazio je u 85. godinu života, ali i dalje producira neke od ljepših modnih priča. Potpuno suprotno Chanelovoj romantici, Balenciagina priča za iduće proljeće zaodjenuta je u futurističko ruho.

U prostoru prepunom kompjutorskih projekcija, Demna je na pistu poslao snažne žene i muškarce koji biraju strogo rezana odijela, kirurški precizno krojene kapute, pojačana ramena u duhu 80-ih i neke nove tkanine koje je obojio u očekivanu paletu boja. Njegova vizija suvremena stila jača je nego ikad prije i definitivno će izazvati pomake na sceni koja vapi za promišljenom garderobom s dozom artizma. U vremenima kada je sve viđeno i doživljeno, osobni stil jedna je od stvari koje i dalje izazivaju najveće uzbuđenje, i to neovisno o dizajnerskom potpisu.