Već desetu godinu početak jeseni rezerviran je za zanimljiva predavanja, intenzivna druženja i najluđe partyje. Riječ je, naravno, o jubilarnom izdanju Weekend Media Festivala koji se ove godine održava od 21. do 24. rujna na poznatoj lokaciji stare Tvornice duhana u Rovinju. Direktor najvećega medijskog festivala, koji svake godine okuplja brojne komunikacijske i marketinške stručnjake, jest Tomo Ricov, ujedno direktor event agencije Pepermint te jedan od najpoznatijih zagrebačkih DJ-eva čije su tematske večeri poput TomTom Cluba, Blue Moona i Studija 54 obilježile noćni život Zagreba. - Pamtim trenutak kada sam postao zaluđen glazbom. Bilo mi je deset godina kada sam na radiju čuo Little Richarda. Rock ‘n’ roll 50-ih godina bio mi je tako uzbudljiv da sam sav džeparac trošio na ploče. Kad se pojavio rockabilly pokret, posjedovao sam veliku zbirku ploča pa sam nekako prirodno postao DJ jer sam jedini u to vrijeme imao ploče. Ljubav prema glazbi usmjerila me prema svim kasnijim poslovima - govori nam Tomo, koji je godinama prisutan na zagrebačkoj klupskoj sceni kao DJ. Glazbu je puštao na Omladinskom radiju u emisiji ‘Rock’n’Roll Party’, a organizirao  je i prvi rockabilly party u Zagrebu pod istim nazivom u klubu Koma. Inače, Ricov je diplomirao pravo, koje ga kaže, nikada nije zanimalo.- Mrzio sam matematiku i sve prirodne predmete. Jedino što mi se činilo da ima smisla studirati bilo je pravo. Zaista su me zanimali povijest i zemljopis, no nisam vidio perspektivu u tome. Činilo mi se da biti odvjetnik nije loš posao, ali nisam se mogao u tome zamisliti - priznaje Tomo koji je paralelno počeo raditi u event marketingu.  

  Ubrzo je pokrenuta agencija Da!, a potom agencija Pepermint, koja je organizirala i svečanosti otvaranja i zatvaranja Azijskih igara na pijesku u Omanu u prosincu 2010. godine. - Do tog smo projekta došli preko redatelja Krešimira Dolenčića, a prvi korak bio je preko Pirotehnike Mirnovec koja je u Omanu otvorila predstavništvo i ponudila se da bi na igrama radila vatromet. Kad su ih pitali mogu li koga preporučiti za natječaj, zvali su Krešu, a on je preporučio nas. S jednom omanskom agencijom osmislili smo projekt. Bili smo u konkurenciji sa 37 agencija, među kojima su bile i one iz Kine, Amerike, Francuske - otkriva Ricov, ističući da taj posao nije za svakoga. - U kratkom vremenu događa se mnogo toga. To nije snimka koja se može ponoviti, sve ide uživo. Naravno da nam nije bilo svejedno kako će sve proći, stres je bio itekako prisutan - kaže samozatajni Ricov koji djeluje vrlo smireno i staloženo, no priznaje da ponekad puca pod pritiskom.  
  - Ovaj posao ne bih mogao raditi da sam drukčiji jer bih već odavno dobio srčani udar. Postoje ljudi koji se s time mogu nositi, kao i oni koji ne mogu. Nije za svakoga svaki posao, no mene moj zabavlja. Volim razna događanja te ići na koncerte i tulume tako da spajam ugodno s korisnim - kaže Ricov koji je početkom lipnja na maksimirskom vidikovcu organizirao dvodnevni festival posvećen kultnom hrvatskom filmu ‘Tko pjeva zlo ne misli’. Posjetitelji su u Zagrebu mogli uživati u glazbi, modi i dizajnu nekadašnjeg doba. Ipak, najveći je od svih njegovih projekata Weekend Media Festival koji će ove godine doživjeti jubilarno izdanje te novitetima iznenaditi brojne posjetitelje spremne na nova znanja, poznanstva i vrhunsku zabavu. - Kada smo ga pokretali, bilo je mnogo nedoumica i nismo očekivali ovakav ishod. Već je prvi WMF nadmašio sva očekivanja. Tada je došlo 1400 ljudi, a mi smo ih očekivali oko 400. Ove godine vjerojatno ćemo premašiti broj od 4500. Od prvog pa dosad, već desetog izdanja trudimo se da program svake godine bude aktualan, da predstavimo novosti u svijetu komunikacija i tehnologije te da se ljudi vrate s novim spoznajama koje mogu primijeniti u svakodnevicu. Svake godine pažljivo osmišljavamo program te uvijek ubacujemo nešto originalno. Posjetitelje i ove godine očekuju brojne zanimljive teme kao što su ‘Suvremena glazba i škola: Od Ramonesa do Rozge’, što me kao ljubitelja glazbe jako veseli, dio programa Weekend Media Festivala bit će posvećen nordijskim zemljama, govorit ćemo i o slobodi medija. Imat ćemo i panel posvećen Agrokoru i komuniciranju u raznim fazama krize u tom koncernu. Svima koji nam se planiraju pridružiti želim poručiti da se dobro naspavaju - govori Ricov koji će i ove godine u večernjem programu puštati glazbu i tako zabaviti brojne posjetitelje. No nije glazba njegova jedina strast.  
  - Imam mnogo strasti, a jedna su i putovanja. U slobodno vrijeme čitam knjige, zanima me povijest, nedavno sam počeo više čitati o Drugom svjetskom ratu. Volim izlaziti, ići na koncerte, zato vjerojatno i mogu voditi ugostiteljske objekte. Zapravo, dan mi prekratko traje pa me ponekad strah da sam nešto propustio - kaže Tomo koji se ne smatra radoholičarom. Tajnu uspjeha pripisuje ljubavi prema poslu. - Ljudi imaju pogrešnu predodžbu, smatraju me ambicioznim radoholičarom jer radim više toga odjednom. Najvažnija je strast koja će te sama voditi. Kao ljubitelj glazbe preko DJ-iranja došao sam do marketinga, event marketinga i sve mi se oduvijek vrti oko moje velike strasti - glazbe. Ako te posao zabavlja, sretan si čovjek - zaključio je Ricov, od kojeg zasigurno možemo očekivati još brojne velike događaje.   Napisala: Nikolina Guja Fotografije: Ivana Kaurloto; Jurica Galoić/Pixsell