Vodeći lifestyle časopis Storybook u suradnji s Miva Galerijom vina, zastupnicima jednog od najpoznatijih šampanjca na svijetu Veuve Clicquot, prošli je tjedan u restoranu Dubravkin put drugi put organizirao prestižnu i u svijetu priznatu dodjelu nagrada Storybook Veuve Clicquot Business Woman Award. Nagrada je utemeljena 1972. u čast Madame Clicquot, Francuskinje koju su krasili hrabrost i poduzetnički duh. Podjednako hrabre, neovisne i uspješne su i dvije hrvatske poduzetnice, finalistice izbora, Mirjana Brlečić i Anja Zambelli Čolak, koje će na regionalnom izboru prestižne nagrade Veuve Clicquot Business Woman Award, koji će se u studenome održati u Zagrebu, predstavljati Hrvatsku. Pobjednica regionalnog natjecanja putuje u Francusku, u pokrajinu Champagne, gdje će se družiti s ostalim uspješnim poslovnim ženama, a o čemu je točno riječ te što misli o hrvatskim finalisticama, otkrila nam je Maria Ievleva, i sama uspješna poslovna žena, senior marketing managerica za Veuve Clicquot Ponsardin. Story: Od šest uspješnih poslovnih žena u Hrvatskoj odabrane su dvije finalistice koje će nas predstavljati na regionalnom izboru. Što mislite o finalisticama, čini se kako žene u poduzetništvu u Hrvatskoj ne zaostaju za onima u ostatku Europe? Mislim da imate jako kvalitetan izbor i divim se različitim područjima djelovanja vaših uspješnih žena. Drago mi je zbog finalistica. Sve su one divne, ali jednostavno smo morali odabrati dvije. Hrvatska je ove godine posebna lokacija i zato što ćete u studenome ugostiti regionalno finale. Bit će to veliki event. Drago mi je što se izbor već drugu godinu odvija u vašoj zemlji, u vašoj regiji općenito, jer imate inspirativne i moćne žene čiji uspjeh svakako treba slaviti. Osobito nam je drago što se to događa pod okriljem Veuve Clicquota. Story: Nagrada The Veuve Clicquot Business Woman Award dodjeljuje se u 27 zemalja. Planirate li povećati taj broj? Da, naravno. Svake godine nastojimo izbor razviti u nekoj drugoj zemlji. Iduće godine održat će se prvi izbor u Grčkoj. San mi je da se dodjela nagrada održava u svim zemljama te da na globalnoj razini slavimo uspjeh žena poduzetnica. Story: Kako ste došli na ideju da počnete slaviti uspjeh žena? Tvrtka je osnovana 1772., a ideja je rođena 1972., na 200. obljetnicu, i to kako bismo odali počast La Grande Dame, njezinoj osobnosti, ambiciji, kreacijama i inovativnom duhu. Zahvaljujući nagradi i ženama koje su poput nje, njezin duh i dalje živi. Priča se pokazala jako uspješnom, a iz godine u godinu raste zajednica žena koje su inspiracija. Danas ih je više od 350 i svaka pobjednica dolazi na imanje Manoir de Verzy, gdje uzgajamo grožđe za šampanjac La Grande Dame, The Pinot Noir i Char-donnay, gdje će u njezino ime krstiti vino. Na taj način ostaje zapisana u povijesti, ali i u kvaliteti vina. Story: Kakve kvalitete mora imati pobjednica? Ideja je da pobjednice dijele kvalitete koje je imala Madame Clicquot - inovativan duh i kvalitetu u svemu što radi. Vrednuje se i razvijanje posla jer je Madam Clicquot bila osoba velikih ambicija. Te smo kvalitete vidjeli i kod vaših kandidatkinja.
'Imate moćne žene čiji uspjeh treba slaviti'
Na korak smo do velike astrološke promjene: 7. srpnja Uran ulazi u Blizance, evo kako će vam promijeniti život
Modni vikend Kendall i Kylie Jenner u Veneciji: Sviđaju nam se opušteni vibe i romantične siluete ljeta u Italiji
Vrući srpanj pred malim ekranima: Evo koje serije gledamo na Netflixu u nadolazećim tjednima
Jednom ulogom je otplatila kredit: Na početku karijere je sumnjala u sebe, a danas je nazivaju 'kraljicom sapunica'
Ni Kristina ga ne bi prepoznala: Ovako je Marko iz 'Braka na prvu' izgledao s dugom crnom kosom
'Pobjegao je kao balavac': Ivo i Vesna iz 'Ljubav je na selu' prekinuli zaruke, on utekao od nje bez pozdrava