Kada je riječ o najnovijim beauty trendovima, Story je uvijek korak ispred. Kao jedan od najutjecajnijih lifestyle medijskih brendova u regiji, imamo privilegiju pratiti i dijeliti najnovije beauty inovacije s našim čitateljima. Bilo da je riječ o novim skincare ritualima, inovativnim make-up tehnikama ili najnovijim beauty gadgetima, Story je vaš vodič kroz beauty svijet. Upravo u tom duhu sredinom studenoga Beauty Influencers Choice by Story službeno je otvorio svoja vrata, pozivajući vas da postanete dio najveće beauty priče.

I ovo treće izdanje prestižnog natječaja kroz glasove najutjecajnijih regionalnih beauty influencera, kao i vašu aktivnu podršku, prepoznaje i slavi najbolje kozmetičke proizvode, usluge i tretmane na hrvatskom tržištu. Ove godine, naš stručni žiri sastavljen od najutjecajnijih beauty influencera, predvođenih imenima poput Maje Šuput (@majasuput), Meri Goldašić (@merigoldasic), Ive Šarić Petković (@iva__saric), Ivane Mišković (@ivanamiskovich), Ive Jerković (@ivajerkovic), Amadee Muše (@amadea_dashurie) i Lucije Lugomer (@lucija_lugomer_official) donosi odluku o najkvalitetnijim proizvodima koji će osvojiti priznanje Beauty Influencers Choice by Story 2025. Upravo je tim povodom Story nedavno okupio ovih sedam zvijezda na ekskluzivnom brunch druženju u šarmantnom zagrebačkom restoranu YEZI Hotela art’otel Zagreb te im uručio na probu mnoštvo proizvoda koji se bore za titulu najboljih u industriji ljepote.

Meri Goldašić, Amadea Muše, Maja Šuput, Ivana Mišković, Lucija Lugomer, Iva Jerković i Iva Šarić
Meri Goldašić, Amadea Muše, Maja Šuput, Ivana Mišković, Lucija Lugomer, Iva Jerković i Iva Šarić Foto: Goran Čižmešija

Članice žirija ove godine donose nevjerojatnu kombinaciju iskustva, stručnosti i autentičnosti. Maja Šuput, osim što je pjevačica, stekla je status jedne od najutjecajnijih regionalnih influencerica. Meri Goldašić poznata je po svojoj iskrenosti u recenzijama, dok Iva Jerković svojim stručnim pristupom i dugogodišnjim iskustvom u beauty industriji daje prepoznatljiv pečat. Lucija Lugomer svojim velikim brojem pratitelja i radom na promociji realne ljepote dodaje nevjerojatnu vrijednost ovom žiriju, a Iva Šarić Petković kao sinonim za sofisticiranost, profinjenost i prirodnu ljepotu sigurno će donijeti vrlo promišljene odluke. Ivana Mišković stekla je reputaciju jednog od najutjecajnijih i najcjenjenijih beauty influencera u regiji, dok je Amadea Muše poznata po svojoj iskrenosti, kreativnosti i sposobnosti da unese autentičnost u svaki beauty projekt koji dotakne. Ove žene ne slijede trendove - one ih stvaraju. Svi oni koji imaju priliku pratiti njihov rad na društvenim mrežama znaju da iza svakog njihova savjeta stoje iskrenost i ozbiljna posvećenost. Ovo je žiri koji neće samo analizirati proizvode, on će donijeti odluke koje će oblikovati budućnost beauty industrije u Hrvatskoj.

'Očekujem da ću među tim proizvodima naći nešto potpuno novo za sebe, nešto što će me iznenaditi i postati novi ‘must-have’ u mom neseseru i skincareu. Kvaliteta proizvoda uvijek je presudna - ambalaža je dobrodošla, ali na kraju, sve se svodi na subjektivni dojam i učinkovitost. Očekujem proizvode koji će me oduševiti svojom funkcionalnošću i da ću ih s radošću podijeliti sa svojim pratiteljima”, rekla nam je pjevačica i influencerica Maja Šuput, čiji odabir beauty proizvoda nikada nije samo trend, već istinska strast prema kvaliteti.

Story_48_03122025.png
Foto: Story

Iva Jerković, influencerica i vlasnica beauty salona, očekuje puno kreativnosti, originalnosti i, naravno, ‘glowa’! “Pravi glow dolazi iz samopouzdanja, ne samo iz highlightera. Uvijek tražim proizvode koji ne slijede samo trendove, već ih stvaraju. Volim kada proizvod ima ‘it’ faktor, kada je inovativan i zabavan, ali i učinkovit. Beauty je način na koji se osjećamo, a ne samo kako izgledamo“, istaknula je.

Plus-size model i influencerica Lucija Lugomer veseli se natječaju zato što će kroz ovaj izbor naučiti mnogo novih stvari i biti izložena inovacijama koje pomiču granice beauty industrije. “S obzirom na svoju ljubav prema beauty rutini, želim vidjeti proizvode koji zadovoljavaju sve tipove kože i potrebe. Autentičnost i iskrenost ključne su, i sigurna sam da će biti puno proizvoda koji će to pokazati“, rekla nam je.

BIC 2025_RG (100).jpg
Foto: Robert Gašpert

Za najnovije izdanje ovoga glamuroznog natječaja pripremili smo inovativne i uzbudljive kategorije, u kojima ćete pronaći mnoštvo beauty poslastica: Make Up On The Go, Care On The Go, Hair Styling Heroes, Sensitive Skin Heroes, Anti-Age Skin Heroes, Green & Clean Beauty, Active Beauty, Viral Skin Heroes, Viral Make Up Heroes, Viral Boost Heroes, Classic Must-Haves - Make Up, Classic Must-Haves - Skincare, i Beauty Professionals Excellence. Svaka od ovih kategorija skriva pravu riznicu beauty proizvoda, njih čak 70, a oni s najviše glasova osvojit će priznanje koje nosi prestižni naziv - Beauty Influencers Choice by Story 2025.

„Očekujem proizvode koji će se isticati na današnjem prezasićenu tržištu. Moj zadatak u žiriranju bit će zahtjevan, jer svi proizvodi u natječaju već imaju visoke standarde. Bit ću iskrena i pravedna - svaki proizvod ima priliku i šansu kod mene, a najvažniji su stvarni rezultati i dugoročni učinak. Iskrenost je ključ“, objasnila nam je Iva Šarić Petković, beauty entuzijastica i influencerica koja će svaki proizvod testirati s ciljem postizanja stvarnih, vidljivih rezultata.

BIC 2025_RG (115).jpg
Foto: Robert Gašpert

Iskrenošću u žiriranju vodit će se i influencerica Meri Goldašić kojoj je najvažniji dugoročni učinak proizvoda. „Očekujem puno iskrenosti, smijeha i, naravno, odlične proizvode koji zaista rade ono što obećavaju. Beauty industrija često previše uljepšava stvari, a ja volim kada proizvodi zaista donose stvarne rezultate, bez filtera. Očekujem da ćemo, kao žiri, biti pravedni i realni, ocjenjujući učinkovitost, teksturu i dugoročni učinak svakog proizvoda“, napomenula je. Amadea Muše, poznatija kao Amadea Dashurie, vizažistica i influencerica koju na instagramu prati više od 825 tisuća ljudi, čime je zasjela na tron ovogodišnjeg BIC-a s najviše pratitelja među članicama žirija, ističe kako će se pri ocjenjivanju voditi realnim učinkom proizvoda.

Najvažnije mi je ono što se vidi, ali i osjeti kroz iskustvo korištenja. Uvijek gledam širu sliku: formulaciju, teksturu, pakiranje, ideju brenda i poruku koju šalje. Volim kad proizvod ima smisao i priču, ne samo estetski dojam”, priznala je, a s njom se slaže i influencerica Ivana Mišković. “Pri ocjenjivanju ću se voditi kombinacijom stručnosti, iskrenosti i odgovornosti prema zajednici koja mi vjeruje. Smatram da dobar beauty proizvod mora nadmašiti površinski dojam i zaista ispuniti obećanja koja daje”, ističe.

BIC 2025_RG (74).jpg
Story Beauty Influencers Choice žiri Foto: Robert Gašpert

Za njih i za nas, Beauty Influencers Choice nije običan natječaj, već i način da zajedno s vama, našim čitateljima, oblikujemo i podržimo beauty trendove koji čine razliku. Biramo proizvode koji ne samo da zadovoljavaju najviše standarde kvalitete, već i predvode industriju u stvaranju novih, uzbudljivih iskustava za sve ljubitelje ljepote. Vi niste samo sudionici ovog natječaja - vi ste kreatori beauty trendova budućnosti.

Stoga vas pozivamo da odaberete svoje favorite među ‘must-have’ kremama, serumima, ruževima, maskarama, puderima, suplementima, šamponima, lakovima za nokte, tretmanima i najnovijim beauty gadgetima! Glasovanje je otvoreno do 12. prosinca 2025. godine putem portala beautyinfluencerschoice.story.hr.

BIC 2025_RG (161).jpg
Foto: Robert Gašpert

Najbolje od najboljih proglasit ćemo 15. prosinca na svečanoj dodjeli nagrada našim ovogodišnjim beauty laureatima, stoga nas pratite na svim Storyjevim platformama.

U novom broju magazina Story čekaju vas i ove priče:

  • ANA RUCNER: Buran period violončelistice
  • JURA BLAŽEVIĆ I IVAN DRAŽIĆ - CONNECT: Više od 20 godina prijateljstva
  • JAKOV JOZINOVIĆ: 'Za ovo sam rođen'
  • WALT DISNEY: Tužni dječak prekrasne mašte
  • DARIA LORENCI FLATZ: 'Bleferoplastika je moja najbolja odluka'

Novi broj magazina Story čeka vas na kioscima od srijede, 3. prosinca.

Story_48-25_1200x900_PR.png
Foto: Story