Inspiriran najikoničnijim simbolom modne kuće, Roberto Cavalli predstavlja svoje najnovije mirisno remek-djelo: Roberto Cavalli Serpentine. Novi miris predstavlja manifest snage, zavodljivosti i unutarnje moći – pretvarajući svaki trenutak u nezaboravnu izjavu zavodljivosti.

JRC25006B_03_RC_Serpentine_100ml_CMYK.jpg
Foto: promo

Naglašavajući senzualnost, Roberto Cavalli Serpentine pruža raskošan bijeg za one koji traže neusporedivo iskustvo užitka. Majstorski dizajnirana bočica otkriva svu raskoš mirisa u njoj. Ukrašena zlatnom zmijom koja se elegantno obavija oko bijele bočice, ovaj prepoznatljiv element odražava dizajn modnih dodataka kuće Roberto Cavalli. Kod bočica od 100 ml, zmija-nakit pretvara se u nosivu narukvicu, besprijekorno spajajući visoku modu s mirisom i omogućujući vam da simbol snage i zavodljivosti nosite uvijek sa sobom. Na vrhu svake bočice zlatni čep dodatno naglašava neodoljivu privlačnost dizajna Roberto Cavalli Serpentine.

Miris je djelo renomiranih parfumskih majstora: Gino Percontino, Ralf Schwieger i Patricia Choux koji su pomno kreirali ovaj luksuzni miris s vizijom stvaranja kompozicije koja je „raskošna, a istovremeno senzualna dok se obavija oko tijela“. Roberto Cavalli Serpentine djeluje poput zlatne druge kože, očaravajući i zavodeći sve u vašoj prisutnosti.

RC_SERPENTINE_BTS_INSTAGRAM_POST_PORTRAIT_Format WEB7_small.jpg
Foto: promo

Ova očaravajuća cvjetno-drvenasto-ambarna kompozicija otvara se blistavim začinskim akordima, gdje svježi bergamot i sočna crna ribizla bude osjetila. U srcu se otkriva raskošna cvjetna aura jasmina sambaca, magnolije i lavande, obogaćena zlatnim šafranom. Putovanje završava baršunastim zagrljajem vanilije, isprepletene s dubokim zemljanim pačulijem, botaničkim notama i akordom druge kože – opojnim potpisom koji dugo ostaje na koži.

Kampanju za Roberto Cavalli Serpentine potpisuje poznati fotografski duo Luigi & Iango, a u glavnoj ulozi pojavljuje se ikonična supermodelka Natasha Poly. Kampanja očarava promatrače profinjenom senzualnošću zavodnice Roberto Cavalli Serpentine, naglašavajući zmiju kao simboličnu figuru koja krasi bočicu mirisa i upotpunjuje Natashin lik.

RC_SERPENTINE_BTS_INSTAGRAM_POST_Format WEB10_small.jpg
Foto: promo

Roberto Cavalli Serpentine Parfum za žene bit će dostupan u veličinama od 100 ml, 50 ml i 30 ml kod odabranih maloprodajnih partnera počevši od 29.09.2025.

O kompaniji Inter Parfums, Inc.

Djelujući u globalnoj industriji mirisa od 1982. godine, Inter Parfums, Inc. proizvodi i distribuira širok asortiman prestižnih mirisa i proizvoda povezanih s mirisima na temelju licencnih ugovora s vlasnicima brendova. Kompanija upravlja svojim poslovanjem kroz dva operativna segmenta: europske operacije, putem svoje podružnice Interparfums SA u kojoj posjeduje 72% udjela, te američke operacije, putem svojih u potpunosti vlasničkih podružnica u Sjedinjenim Američkim Državama i Italiji.

Portfelj prestižnih brendova uključuje Abercrombie & Fitch, Anna Sui, Boucheron, Coach, Donna Karan/DKNY, Emanuel Ungaro, Ferragamo, Graff, GUESS, Hollister, Jimmy Choo, Karl Lagerfeld, Kate Spade, Lacoste, MCM, Moncler, Montblanc, Oscar de la Renta, Roberto Cavalli i Van Cleef & Arpels, čiji se proizvodi distribuiraju u više od 120 zemalja diljem svijeta kroz opsežnu i raznoliku mrežu distributera. Inter Parfums, Inc. također je registrirani vlasnik nekoliko robnih marki, uključujući Lanvin i Rochas.

O brendu Roberto Cavalli

Osnovan 1970. godine, Roberto Cavalli je vodeći talijanski brend u segmentu mode, modnih dodataka i luksuznog lifestylea.

Definiran suvremenom i glamuroznom estetikom, brend predstavlja suštinski izraz talijanske izvrsnosti, vrhunske izrade i mediteranskog podrijetla.

Portfelj Roberto Cavalli pozicioniran je unutar luksuznog segmenta i uključuje kolekcije Home, Junior, Eyewear, Perfumes, Watches i Just Cavalli.

Roberto Cavalli SpA trenutno je u vlasništvu kompanije Auriel Investment SA.