Princ Harry i njegova supruga Meghan Markle produžit će partnerstvo s Netflixom, ali novi ugovor bit će puno manji od prethodnog koji je vrijedio 100 milijuna dolara, piše Page Six.
'Za Netflix nema rizika, a njima dvoma spašava reputaciju', rekao je izvor za strane medije. Vojvoda i vojvotkinja od Sussexa i dalje će Netflixu morati prezentirati svoje ideje, a platforma će odlučiti želi li otkupiti prava na njihove projekte. Može se očekivati širenje Meghanina lifestyle brenda 'As Ever' i na velike ekrane.
Druga sezona njezine Netflixove serije 'With Love, Meghan' trebala bi izaći krajem kolovoza, stoji u priopćenju za medije do kojeg je došao Page Six. Nekadašnja glumica također će u prosincu objaviti posebnu epizodu 'With Love, Meghan: Holiday Celebration', koja će donijeti 'blagdansko čudo s toplinom, tradicijom i izdašnom dozom radosti u društvu prijatelja i obitelji'.
Kasnije ove godine izlazi i kratki dokumentarac 'Masaka Kids, A Rhythm Within', koji potpisuju Meghan i Harry, a donosi priču o malom sirotištu u Ugandi, gdje djeca pretvaraju teškoće u radost, plešući prema ozdravljenju, pripadanju i obećanju svjetlije budućnosti.
Među projektima Archewell Productionsa u razvoju s Netflixom je i adaptacija romana Carley Fortune 'Meet Me at the Lake'.
'Ponosni smo što produžujemo partnerstvo s Netflixom i širimo zajednički rad na uključivanje brenda As Ever', napisala je glumica u izjavi za Page Six pa dodala:
'Moj suprug i ja inspirirani smo partnerima koji blisko surađuju s nama i našim timom u Archewell Productionsu, stvarajući promišljen sadržaj u raznim žanrovima koji odjekuje globalno i slavi našu zajedničku viziju.'
Dokumentarna serija 'Harry & Meghan' iz 2022. gledateljima je pružila intiman uvid u njihove živote i brzo postala jedna od najgledanijih dokumentarnih serija na Netflixu. U prva četiri dana od objave ostvarila je 23,4 milijuna pregleda, dok je 'With Love, Meghan' dosegnula 5,3 milijuna pregleda u prvoj polovici 2025. i postala najgledanija kulinarska emisija na Netflixu od svojeg izlaska, navodili su u priopćenjima iz Netflixa.
S obzirom na to da se proizvodi iz Meghanine linije 'As Ever' rasprodaju rekordnom brzinom svaki put kad stigne nova zaliha, nastavak suradnje s Netflixom bilo je sve što su Meghan i Harry htjeli kako bi nastavili zarađivati.