Nova kampanja beauty brenda Frankly good ne slavi savršenstvo – nego istinu. Autentičnost. Snagu. Ženu. Jer, svaka žena nosi priču – nekad šapatom ispričanu, nekad izgovorenu punim glasom. Ali uvijek moćnu!

Kampanja 'Iskreno dobra priča' okuplja žene koje mijenjaju pogled na ljepotu, snagu i granice koje su dokaz da se svijet ne dijeli na muški i ženski, a koje razbijaju predrasude.

'Kada smo pokretali Frankly good, željela sam stvoriti nešto više od make-up brenda. Željela sam stvoriti platformu koja će slaviti žene – njihove priče, ranjivosti, snagu i posebnosti koje ih čine autentičnima. Ova kampanja za mene je osobna, jer se i sama često susrećem sa predrasudama. U vremenu kada se često od žena očekuje da budu savršene, tihe ili da se uklope – mi biramo slaviti one koje se usude biti svoje! Ovo je naš način da im damo prostor, glas i zasluženo svjetlo', izjavila je Franka.

U kampanju je uključeno pet snažnih žena:

Still 2025-04-21 234256_2.24.1.jpg
Foto: Press

Iva Olivari (team menadžerica Hrvatske nogometne reprezentacije), žena koja je tiho, ali odlučno, zauzela svoje mjesto u muškom svijetu nogometa – i tamo ostala kao autoritet i inspiracija. Na terenu - gdje su žene rijetkost, a poštovanje se ne poklanja nego zasluži.

Still 2025-04-21 234256_2.6.1.jpg
Foto: Press

Ester Gallo (modna bloggerica i zubna tehničarka), žena koja u zrelim godinama nosi boje, stav i slobodu bez straha, ne želeći se utopiti u masi. 

Still 2025-04-21 234256_2.15.1.jpg
Foto: Press

Lukrecija Tomušić (košarkašica), ne pomiče samo granice sporta, nego i granice društvenih predrasuda.

Still 2025-04-21 234256_2.22.1.jpg
Foto: Press

Ana Novak (sinkronizirana plivačica) je simbol discipline, izdržljivosti i graciozne moći. 

Still 2025-04-21 234256_2.11.1.jpg
Foto: Press

Kristina Radovčić (glabenica, arhitektica, motociklistica i voditeljica), žena koja nosi gitaru kao produžetak duše, a motor kao simbol slobode. 

One ne glume snagu. One jesu snaga. One ne prodaju ljepotu. One je redefiniraju.

Za režiju i produkciju spota su zaslužni Slađana i Filip Gržinčić iz Gržinčić visuals, a za umjetničku direkciju kampanje Jasenka Tudor Bevanda. Uz glavni video u kojem možemo vidjeti svih 5 akterica priče, u narednim danima biti će predstavljene i svaka u zasebnom videu koji priča njihover priče.