Koji su najvažniji trendovi u industriji ljepote ove godine i kako će se odraziti na ponudu sajma?
Industrija ljepote nikada ne miruje, a ovogodišnji trendovi donose uzbudljive novitete. Prirodni izgled i zdrava koža ostaju u fokusu, ali s naglaskom na inovativne formulacije koje kombiniraju njegu i make-up. Vidimo sve veću popularnost 'skinimalizma' – manje proizvoda, ali vrhunske kvalitete, kao i personalizirane kozmetike prilagođene individualnim potrebama kože.
Na sajmu će posjetitelji imati priliku isprobati najnovije skincare i make-up trendove, sudjelovati u edukacijama o naprednim tehnikama njege lica, ali i otkriti revolucionarne tretmane za kosu i nokte. Također, tehnologija postaje nezaobilazan dio beauty industrije – očekuju vas prezentacije pametnih uređaja za njegu kože, novih metoda anti-age tretmana i inovacija u frizerskoj industriji.
Osim uvida u najnovije trendove, posjetitelji će moći uživati u odličnoj ponudi proizvoda za njegu kože, kose i tijela, make-upa te profesionalne opreme – i to po super sajamskim cijenama. Uz shopping, pripremili smo niz atraktivnih radionica i predavanja, besplatne tretmane, ekskluzivne popuste i mnoštvo prilika za uživanje u beauty atmosferi.
Koji nas sve izlagači očekuju?
Znamo da radimo dobar sajam jer iz godine u godinu javljaju nam se novi izlagači, tako će na sajmu po prvi put izlagati mnogi brendovi koji do sada nisu bili prisutni, poput Élan Hrvatske, Lilly Nails, Bagadur, Hanafy, Slim&Sleep, A.L.A Group, Star Medico, Skinderma, Omikron, Refan Bugarska, Elleebana, Essence of Beauty, Luma Medic, Luxora, Aloxxi, HL Always Active, Matru Head SPA, Clariteca, Kremca Lifestyle, Hedera Vita, Patys Beauty, Lip-Medic, ACQM, Creatione Ketty, vacuCABIN, emsSUIT, infraCOUCH, rollFOX i Aircom-One.
Sajam također donosi povratak velikih brendova koji su ostavili trag na beauty tržištu, poput Bahlen Beautya s linijama Germaine De Capuccini i Keratherapy, te Revelo Cosmetics s popularnim brendovima Circadia, Dermapenworld, Hydrafacial i kozmetikom dr. Nassifa. Ljubitelji noktiju bit će oduševljeni ponudom Glamur Nails, Nugenesisa, LCN-a, Lilly Nailsa i Somfisa, dok će Majestic Professional predstaviti inovativne ekstenzije trepavica i proizvode za trajnu šminku.
Postoji li neki poseban gost ili predavanje koje će biti posebno inspirativno?
Ovogodišnji Beauty&Hair Expo Zagreb donosi niz inspirativnih predavanja i edukacija, a posebno bih izdvojila B2Beauty panel 'Kako biti javna osoba i uspješna poduzetnica'. Ovaj panel, koji se održava u petak, 7. ožujka, okupit će uspješne žene iz različitih područja koje su hrabro zakoračile u poduzetničke vode. Svoje poslovne priče, izazove i tajne uspjeha podijelit će Anja Alavanja, TV voditeljica i vlasnica tvrtke Booster Media, Katarina Baban, glumica i dizajnerica iza brenda Lilith by Katarina Baban, Martina Štritof, pjevačica i vlasnica studija za dizajn interijera MS Studio + Bottega te Senna Ušić Jogunica, odbojkašica i osnivačica brenda prirodne kozmetike Azena.
Osim panela, posjetitelji će moći uživati u vrhunskim edukacijama i demonstracijama poput make-up tutorijala Seke Kožul, dobitnice titule make-up artistice godine prema Cosmopolitan Beauty Awards 2020., zatim frizerskih radionica Katice Topčić, najpoznatije edukatorice brenda Kevin Murphy, zatim ekskluzivnih tretmana poput Keratherapy Brazilian Renewal, Kryolan make-up masterclassa te edukacija o stiliziranju i bojanju kose u organizaciji Aloxxi Hrvatska/Great Lengths. Posebnu pažnju privlači i Luxe Lift Facial by Circadia, inovativan tretman koji će posjetiteljima omogućiti da isprobaju najnovije metode njege kože.
Koliko je sajam važan za umrežavanje i sklapanje novih poslovnih suradnji?
Beauty industrija suočava se s izazovima poput brzog razvoja novih tehnologija, promjena potrošačkih preferencija i sve veće potrebe za održivosti. Profesionalci moraju brzo usvajati nove tehnologije i trendove, bilo da je riječ o pametnim uređajima za njegu ili inovativnim tretmanima, jer je prilagodba ključ za opstanak na konkurentnom tržištu. Također, potrošači zahtijevaju personalizirane usluge, što traži dublje razumijevanje njihovih potreba i pružanje najsuvremenijih rješenja.
U tom kontekstu, umrežavanje postaje ključan faktor za prevladavanje tih izazova i korištenje prilika u industriji – kontakti su sve. Beauty&Hair Expo Zagreb nije samo mjesto za predstavljanje novih proizvoda, već i za usmjeravanje poslovnih strategija i stvaranje novih partnerstava. Na sajmu se okupljaju vodeći brendovi, distributeri, vlasnici salona i edukatori, pružajući jedinstvenu priliku za razmjenu ideja, proširenje suradnji i sklapanje novih ugovora. Također, izlagači i posjetitelji mogu izravno komunicirati s ključnim ljudima iz industrije, sudjelovati u B2B susretima i pronaći nove poslovne prilike.
Ono što nas posebno veseli jest obilje pozitivnog feedbacka koje dobivamo – izlagači često ističu kako su upravo na sajmu ostvarili važne poslovne kontakte, sklopili nove ugovore ili pronašli priliku za širenje poslovanja. Osim poslovnih veza, sajam donosi bogat edukativni program – od stručnih panela i radionica do ekskluzivnih demonstracija najnovijih tehnika i tretmana.
Kao najveći regionalni beauty događaj, Beauty&Hair Expo Zagreb nezaobilazna je destinacija za sve koji žele ostati u središtu industrijskih zbivanja, pratiti najnovije trendove i iskoristiti prilike za rast i razvoj svog poslovanja.
Ako biste morali izdvojiti samo jednu stvar koja čini ovaj sajam posebnim, što bi to bilo?
Bez sumnje – energija koja vlada na sajmu! Beauty&Hair Expo Zagreb prostor je kojim vlada pravi sajamski šušur. Ta posebna atmosfera osjeti se na svakom koraku – od uzbuđenja posjetitelja koji isprobavaju nove tretmane, do stručnjaka koji s entuzijazmom dijele svoje znanje i iskustvo.
Uz vrhunsku ponudu, edukacije i prilike za umrežavanje, ono što ovaj sajam čini posebnim je zajednica koju okuplja – profesionalci i ljubitelji iz cijele regije dolaze ovdje ne samo radi posla, već i zbog osjećaja pripadnosti industriji koja se neprestano razvija i raste. Taj spoj energije, znanja i inovacija nešto je što se ne može doživjeti nigdje drugdje.
Ovo daje emotivnu notu i privlači pažnju na ono što se ne može "kupiti" – doživljaj.