Arena Hospitality Group d.d. objavila je svoj Godišnji izvještaj za 2024. godinu, ističući izvanredne rezultate koji potvrđuju snažan poslovni rast i stabilnost. Grupa je ostvarila impresivan godišnji porast prihoda od 12,5% i rast EBITDA-e od 25%, što je rezultat kontinuiranog širenja portfelja, strateškog ulaganja u razvoj novih i repozicioniranih objekata te poboljšane operativne učinkovitosti.

Arena Hospitality Group objavila odlične financijske rezultate za 2024
promo 

U 2024. godini, Arena Hospitality Group bilježi snažan rast prihoda u svim regijama, posebno ističući Hrvatsku kao ključno tržište te postizanje normalizacije poslovanja u Njemačkoj, što je nadmašilo čak i rezultate iz rekordne 2019. godine. Ovi rezultati potvrđuju ne samo uspješno upravljanje i adaptaciju na dinamične tržišne uvjete, već i posvećenost kontinuiranom unaprjeđenju ponude i iskustva gostiju.

„Uspješni rezultati u 2024. godini ostvareni su zahvaljujući kontinuiranoj strategiji diversifikacije i ulaganjima u portfelj s ciljem proširenja poslovanja Grupe na cijelu godinu. Naši hoteli, posebno u Hrvatskoj, nastavljaju s uspješnim poslovanjem te nadopunjuju uravnoteženiji i manje sezonski portfelj diljem Europe. Sa zadovoljstvom možemo izvijestiti o povećanju ostvarenih prihoda od 12,5%, povećanju EBITDA-e od 25,0% te o predloženom povećanju dividende od 47% u usporedbi s 2023. godinom, s ukupnom isplatom od oko 5,5 milijuna eura.“ – izjavio je Reli Slonim, predsjednik Uprave.

Arena Hospitality Group objavila odlične financijske rezultate za 2024
promo 

Od samog početka 2024. godine Grupa bilježi postupan, ali siguran oporavak potražnje na tržištima Hrvatske, Njemačke i CEE regije tijekom prvog tromjesečja. Njemačka i CEE regija su također povećali svoje poslovne aktivnosti i razinu popunjenosti na koje su utjecali obnova i repozioniranje. Na tržištu Mađarske, Austrije i Srbije, pojačana je prisutnost u segmentu gradskih hotela što je poboljšalo popunjenost i prihode iz godine u godinu, uz stalnu korist od nedavnih renoviranja i programa repozicioniranja. Grupa je u financijskoj godini 2024. ostvarila značajne ukupne prihode, povećanje prihoda od 12,5%, a prihodi od smještaja povećali su se za 11,4%. Ostvaren je rast RevPAR-a na 55,0 eura, što je povećanje od 8,5% u odnosu na prethodnu godinu. Konsolidirana dobit nakon oporezivanja povećala se na iznos od 5,9 milijuna eura, što predstavlja povećanje od 59% (u 2023. iznosila je 3,7 milijuna eura).

U skladu s rezultatima Društva u 2024. godina, Uprava i Nadzorni odbor preporučili su povećanje od 47% konačne dividende u iznosu od 1,10 eura po dionici. Ovo povećanje značajno je ispred politike dividendi Društva da razmotri isplatu dioničarima do 25% svoje konsolidirane normalizirane neto dobiti za prethodnu poslovnu godinu. Kombinacijom otkupa dionica i isplate dividendi, Grupa kontinuirano potvrđuje svoju predanost maksimiziranju vrijednosti za dioničare, dok istovremeno ulaže u daljnji razvoj i rast. Investicije u tehnologiju i inovacije ključan su dio strategije, omogućujući povećanje operativne učinkovitosti te unaprjeđenje iskustva gostiju.

Arena Hospitality Group objavila odlične financijske rezultate za 2024
promo 

Arena Hospitality Group d.d. nastavlja predvoditi sektor održivog i odgovornog poslovanja, čemu svjedoče prestižne nagrade i priznanja dobivena u 2024. godini. Kao potvrdu predanosti poslovanju s nultim utjecajem na okoliš, hotel art’otel Zagreb osvojio je prestižnu Nagradu za zelenu gradnju i održivo izgrađeni okoliš Hrvatskog savjeta za zelenu gradnju u kategoriji Građevina godine – Rekonstrukcija. U isto vrijeme, objekti Grupe u Hrvatskoj, Njemačkoj, Srbiji i Austriji nastavili su jačati svoje ekološke standarde uspješnim certifikacijama Green Key i Travelife, dok su plaže Ambrela i Yacht ponosni nositelji Plave zastave.

Održivost nije samo sastavni dio poslovne strategije Grupe, već i vrijednost prepoznata na tržištu. Arena Hospitality Group osigurala je treće mjesto među 36 članica AmCham-a u istraživanju zrelosti primjene održivosti, a posebno priznanje dobila je na 7. godišnjoj dodjeli Nagrade za građenje povjerenja javnosti u organizaciji PwC-a i Zagrebačke burze za izvanredan napredak u transparentnom izvješćivanju. Uz snažan fokus na ekološku i društvenu odgovornost, Arena Hospitality Group i dalje ostaje posvećena podršci lokalnim zajednicama, aktivno sudjelujući u kulturnim i sportskim inicijativama uz kampanje za društvenu i zdravstvenu osviještenost.

Arena Hospitality Group objavila odlične financijske rezultate za 2024
promo 

Ova priznanja potvrđuju kontinuiranu predanost Grupe načelima ESG poslovanja, održivog razvoja i društvene odgovornosti, postavljajući visoke standarde u turističkoj i hotelskoj industriji. S jasnom vizijom i stabilnom financijskom politikom, Arena Hospitality Group nastavlja osnaživati svoju tržišnu poziciju, pružajući dioničarima, gostima i poslovnim partnerima dugoročnu sigurnost i održiv rast. Uz trajnu posvećenost izvrsnosti i dugoročnom strategijom održivog razvoja, Arena Hospitality Group ostaje ključni igrač na regionalnom tržištu ugostiteljstva i turizma.