Na double decker koji je samo za ovu priliku i u samo sat vremena stigao iz Londona, ukrcale su se mankenke, tim DFWZ-a, predstavnici Nestle Fitnessa i udruge „Sve za nju“. The Rodnik Bend izvodio je performance pjevajući i animirajući ljude da sudjeluju u ovoj humantiranoj akciji kupujući majice koje je dizajnirao ekskluzivno za ovu priliku. Kao što to uvijek obeća, Philip je uistinu bio prava atrakcija! Tijekom tri dana, u loungeu DFWZ-a na Nestlé Fitness korneru prodavat će se limitirana serija majica po simboličnoj cijeni od 100 kuna. Cjelokupni iznos namijenjen je Udruzi oboljelih i liječenih od raka dojke „Sve za nju“. Namjera je da žene svih dobnih skupina shvate kako imaju mogućnost izbora vlastitog životnog stila, te da prihvaćajući zdrave životne navike smanjuju rizik obolijevanja. Kupovinom majica pridonijet će se udruzi Sve za nju u njihovom radu i borbi protiv raka dojke.
Rodnik Band u akciji "Sve za nju"
Mladi Mjesec u Djevici 23. kolovoza donosi priliku da se zaustavimo: Vrijeme je da sagledamo što želimo od jeseni
Delulu, Skibidi i Tradwife više su od TikTok slenga: Vjerovali ili ne, ovi pojmovi sada su dio Cambridge Dictionaryja
Ljetovanju je kraj ali vi se ne želite pozdraviti s japankama? Ne morate, jer omiljeni par obuće ćemo nositi i na jesen