Prijateljice vojvotkinje od Sussexa šokirale su društvene mreže objavivši fotografije marmelada u staklenci. Riječ je o novom brendu Meghan Markle (42), a zove se 'American Riviera Orchard'.

Princ Harry i Meghan Markle vezu su počeli 2016.
Profimedia 

Prvi proizvod koji su napravili jesu teglice svježe marmelade. Modna dizajnerica Tracy Robbins, supruga Briana Robbinsa, predsjednika i izvršnog direktora Paramount Picturesa i Nickelodeona, objavila je na Instagramu košaru punu limuna i jedan džem i zahvalila prijateljici Meghan što joj je poslala poklon. 

'Hvala na preukusnoj košari. Apsolutno volim ovaj džem i nisam sigurna da ću ga dijeliti s nekim. Hvala ti, M', napisala je Tracy. Ako je suditi prema brojevima na teglici, napravljeno ih je samo 50. 

Na društvenim mrežama objavljivane su i slike kruha na koje je namazana Meghanina marmelada, koju su dobili rijetki. I dok jedni podržavaju Harryjevu suprugu i smatraju da je vrlo poduzetna, drugi kažu kako ne mogu vjerovati na što je spala. 

Meghan Markle i princ Harry u Njemačkoj na Invictus igrama
Ultrecht Robin/ABACA/ Abaca Press/Profimedia 

'Ako je do toga došlo pa da to mora raditi, onda stvarno nemaju love', komentirali su. 

Meghan je u ožujku dala naslutiti kako je pokrenula novi brend kada je kreirala Instagram stranicu posvećenu projektu.

'Radi na tome već više od godinu dana i radi se o svim stvarima koje su drage njezinu srcu - sve stvari oko kojih je vrlo strastvena', rekao je izvor za Page Six

Više fotografija Meghanina novog proizvoda pogledajte u galeriji: 

Instagram Vojvotkinja je više od godinu dana radila na ovom projektu