Tvrtka Hyundai Motor predstavila je Re:Style, europsku platformu održivosti na posebnoj lokaciji - u Amsterdamu, jednom od najodrživijih gradova u Europi.

To je učinila u velikom stilu i suradnji sa svjetski poznatim dizajnerom i miljenikom slavnih dama A-liste poput Madonne, Katy Perry i Lady Gage - Jeremyjem Scottom. Hyundaijeva Re:Style platforma ove je godine fokusirana upravo na modu i transformaciju automobilskog otpada u modne kolekcije.

Osebujni modni genijalac u Amsterdamu je predstavio raskošnu kolekciju haljina djelomično napravljenih od odbačenih dijelova iz Hyundaijevih automobila, kao što su zračni jastuci, sigurnosni pojasevi, brisači, te recikliranih plastičnih boca, šećerne trske, žitarica i ulja kojima je udahnuo novi život onako kako to najbolje zna - glamurozno.

HYUNDAI ReStyle (1).JPG
Foto: Press

Ipak, ova suradnja puno je više od modne kolekcije. Ona je moćna kampanja osmišljena za podizanje globalne svijesti o gorućem problemu održivosti koja naglašava veliku predanost brenda Hyundai uvođenju pozitivnih promjena u svakodnevni život ljudi. Recikliranje materijala i proizvoda u skladu je s vizijom tvrtke pod parolom "Napredak za čovječanstvo" i jedini put ka održivijoj budućnosti.

HYUNDAI ReStyle (5).jpg
Foto: Press

Toga su svjesne i jedine dvije domaće predstavnice koje su sudjelovale na ovom značajnom događanju: modna dizajnerica Kristina Burja, koja stoji iza održivog brenda Krie Design, te voditeljica Marijana Batinić. Kristina je dugogodišnja suradnica tvrtke Hyundai Hrvatska te pionirka održive mode u Lijepoj našoj. Prije godinu dana dizajnerica je sudjelovala i u ekološkoj akciji koju su organizirali Hyundai, organizacija Healthy Seas, proizvođač vlakana Aquafil i ronioci iz Ghost Diving tima. U luci Krnica kod Pule čistilo se Jadransko podmorje od ribarskih mreža. S dubine od oko 25 metara izvađeno je oko 250 metara napuštenih ribarskih mreža, takozvanih "duhova ubojica", a vadilo ih je desetak ronioca volontera iz Hrvatske, Njemačke, Nizozemske, Austrije. Od tih mreža kao i od drugog odbačenog najlona dobiva se tekstilno vlakno “ECONYL®” od kojeg su nastale Krie Design atraktivne kreacije koje su u Amsterdamu nosile hostese na ekskluzivnom događaju, na kojem je proslavljeni dizajner Jeremy Scott predstavio svoju najposebniju kolekciju.

HYUNDAI ReStyle (8).jpg
Foto: Press

Jedno od omiljenih domaćih TV lica, Marijana Batinić, uljepšala je događanje kao ambasadorica tvrtke Hyundai Hrvatska. Marijana je i dio jedinstvene modne priče IKone koja je nastala u suradnji s Krie Designom kao rezultat njihove dugogodišnje suradnje u koju je uključena i stilistica Iva Gradišer, a s naglaskom na održivost u modi.

HYUNDAI ReStyle (10).jpg
Foto: Press

Krie Design je brend koji je prepoznat u svijetu zahvaljujući brojnim internacionalnim održivim modnim projektima kojima je povratak u prošlost i vrijeme "slow fashiona" u središtu zanimanja, a upravo je u Amsterdamu Hyundai povezao brojne istomišljenike koji su zajedno poslali jaku poruku - da je moguće promijeniti svijet. Jedna od njih je i čileanska dizajnerica Maria Cornejo koja je s Kristinom tu večer imala mnogo tema za razgovor. Maria je 2019. godine predstavila Re:Style kolekciju nastalu iz ostataka kože i tkanine iz Hyundaijevih automobila. Nakon što je prikazana na prestižnom Tjednu mode u New Yorku 2020., kolekcija je privukla veliku pažnju globalnih medija i celebrity-ja.

HYUNDAI ReStyle (3).jpg
Foto: Press

Hyundaijevi automobili budućnosti i održivi materijali još jednom su dokazali da su savršen spoj za što kvalitetniji život, a moda kao jedna od najmoćnijih svjetskih industrija, samo je logična nadogradnja.