Kada je prošle sezone debitirala na pisti NIVEA Cro A Porter mlada dizajnerica Anamarija Asanović svojom hrabrom i odvažnom kolekcijom okupirala je pažnju modne publike i kritike. Da bi opravdala zaduženo povjerenje ove sezone zrelija i osvještenija odlučila je modnoj javnosti predstaviti se novim vizualnim konceptualnim ruhom. Ove sezone otišla je korak dalje te osim svog rada odlučila je predstaviti i sebe. Vođena idejom da je moda igra i rizik odlučila je zaigrati glavnu ulogu u svojoj najnovijoj kampanji te razgolitila sebe i svoj rad na najiskreniji način. Naime, u vlastitim kreacijama stala je pred foto objektiv i tako sudjelovala u nastajanju serije modnih fotografija svoje kampanje za najnoviju kolekciju THE WOODS'. Potraga za ovosezonskom inspiracijom mladu dizajnericu odvela je na mistično putovanje jesenskim, maglovitim, mokrim šumama francuske unutrašnjosti. Boravak u takvom okruženju dizajnericu je preplavio mirisima, okusima i spektrom boja koje je magla obukla u sfumato varijantu. Bogatstvo i mir zelenih krošnji, smeđa i bež stabla, sivilo maglice, zlatno i crveno ugaženo lišće uz put, snažna modra i crna boja noći misao su vodilja nove kolekcije i bilo je jasno da se zovu i moći tih boja neće moći oduprijeti. Već tada, za boravka u tom bajkovitom ali pomalo i strašljivom okruženju, shvatila je kako je pronašla inspiraciju za svoju novu kolekciju, te kako su to boja njenih budućih skica i njene nove kolekcije. 'THE WOODS' namijenjena je mladim i hrabrim djevojkama koje vole opasnost, koje vole hodati na ivici, koje vole pomicati granice, koje se ne boje novih izazova. Suvremena je to djevojka koja nakon dana provedenog u šumi uskače u svoj DS3 i žuri na izložbu svog prijatelja konceptualnog umjetnika. Odjevena u laganu večernju haljinu i topli boho–chic kaput koja ne ulazu ostavlja batleru dok uzima čašu pjenušca. Moderna pepeljuga iz šume?! „Htjela sam se nekom jednostavnom formom približiti svojoj publici, ideja je došla spontano i neplanirano te sam u jednom trenutku pomislila: ukoliko se ja dobro osjećam u vlastitoj odjeći tada će i svi drugi…..Moda je igra i rizik, a ja volim riskirati, istraživati i biti otvorena prema novim izazovima. Ovo je zasigurno izazov u kojem sam uživala.“ kratko je izjavila Anamarija Aasnović. Igre Anamarije zasigurno će ostati zamijećene a ova mlada dizajnerica sigurno i polako već pronalazi svoje mjesto na domaćoj modnoj sceni. Uz Anamariju Asanović koja igra glavnu ulogu u sporednim ulogama kampanje 'THE WOODS' našli su se u ulozi fotografa Ante Burazin, make up umjetnice Marija Ban i službenog frizera Josipa Brandić. Modna revija Anamarije Asanović na rasporedu je prvog dana ovosezonskog NIVEA Cro A Porter-a u četvrtak 7. rujna, u Westgate Shopping City.
Kada se prije nekoliko sezona pojavio na NIVEA Cro a Porter pisti, mladi dizajner Luka Grubišić svojim talentom i modnom vizijom u vrlo kratkom roku stekao je status cijenjenog dizajnera sa jasno izraženim modnim stavom. U samo nekoliko sezona Luka se svojim radom i zrelom kreativnošću nametnuo kao ravnopravan član među tada već etabliranim imenima domaće modne scene. Svojim izrazito ženstvenim i seksipilnim kreacijama stvorio je prepoznatljiv rukopis i postao sinonim hrvatske urbane (street) modne scene. Ove sezone modnoj publici i kritici ponudit ce balansirani spoj klasike sa izraženim seksipilom. Već prepoznatljiv “balon oblik” kratkih haljinica dominira i ovom kolekcijom koje u kombinacija sa LukA T-shirt majicama dobiva pravi newyorski street style look, što i ne čudi jer upravo je on kao asistent slavnog Oscara de la Rente LukAa u New Yorku učio svoj zanat. Koloristički spektar je ove sezone umjeren, kolekcijom prevladavaju roza i ljubičasta boja kojom se naglašava oštar seksipil dok se crno - bijelim kombinacijama kolekcija umiruje i lako pretvara iz dnevne u sexy noćnu kombinaciju. Ove sezone Luka je odlučio koketirati sa nekim novim materijalima igrajući se tako s vunenom čipkom što cijeloj kolekciji daje romantičan prizvuk. No, on i dalje koristi pamuk,svilu i druge prirodne materijale dok metalnim remenjem i opasačima naglašava struk. I ovosezonsku kolekciju karakterizira naglasak stavljen na konstrukciju i strukiranost modela kojima unutrašnji seksipil onih koje nose njegove kreacije dobija poseban naglasak. Da je za LukU moda sve što ga okružuje te da u svemu oko sebe vidi estetski doživljaj lijepog dokazuje I to sto je ove sezone krenuo istraživati neke druge konstrukcije i modele. Tako ce se ove sezone, po prvi put, u Lukinoj kolekciji naći i dva muška modela u vuneno svilenom marokenu koji će biti idealan passe Lukinoj suvremenoj ženi. Ali Lukina igra ide i dalje te je napravljena i mini kolekcija za pse koju će svaka trendseterica prepoznati kao pravi modni izazov za svog kućnog ljubimca. Uistinu zanimljiva modna inspiracija okupirala je Lukinu maštu. Inspiraciju kolekcije crpi iz izmišljena mitskih bića, između pudlica i pegasusa, moćnog krilatog konja grčke mitologije. Ova mitološka legenda u Luki je probudila skrivenu i tajnovitu maštu čije događaje i glavne likove nastoji projekcirati u svojim printovima i konstrukcijskim izradama svojih modela. Istraživanje mitoloških legendi i spoj modernog načina života stvorio je u Luki novi tip žene - bajkovitu princezu koja ne pretendira pronalasku svog princa jer je slobodna i sretna! I ove sezone Lukinu najnoviju kolekciju prati i snažna kampanja.Pred fotoobjektiv Jurice Sertića stala je mlada Mia Matić (Talia Model), za make up je bila zadužena Ana Rajić dok se za hair pobrinuo frizerski salon Glamour. „Iznimno sam ponosan na ovu kolekciju…odvela me izvan granica moje mašte i u meni probudila neku jedinstvenu viziju i emociju. Moda je sama po sebi moja inspiracija, a put na koji me odvela je uistinu moje životno i profesionalno putovanje na kojem želim biti…zauvijek“ kratko je izjavio Luka Grubišić. Revija Luke Grubišića na rasporedu je trećeg dana NIVEA Cro A Portera BLACK u subotu 9.rujna u Westgate Shopping city.
Kontinuitet dobre modne priče se nastavlja. Ovaj put Vam donosimo modnu priču majstorice vrhunske konstrukcije i izrade dizajnerice Marine Obradović koja stoji iza modnog imena Marina design. Marina koja već dugi niz godina suverena vlada vrhom hrvatske modne scene ove sezone predstavlja se modnom kolekcijom pod nazivom 'Cubistic 2010'. I ovom kolekcijom ostala je dosljedna svom modnom izričaju i stvara bezvremensku odjeću umjetničkog dodira. Kako joj i samo ime nameće kolekcija 'Cubistic 2010' inspirirana je kubizmom i idejno prikazuje sve ono što kubizam u osnovi svog postojanja i jest. Geometrijsko oblikovanje forme, jasne i čiste boje uz ideju društvenog kaosa koji pokreće promjene u načinu izražavanja idejne su okosnice koje su vodile dizajnericu prilikom stvaranja nove kolekcije.Marina Obradović odjeći daje ulogu svojevrsnog kalupa koji se u suradnji s tijelom pretvara u prave umjetničke skulpture. Svojom nenametljivom modnom vizijom ali i vrhunskom konstrukcijskom izvedbom ova modna dizajnerica već nakon dvije prikazane kolekcije postala je meta modne elite i obožavana od strane modnih kritičara. I ovoga puta znatiželja je odvela dizajnericu na istraživanje zanimljivog i neočekivanog te je u njoj probudila potrebu za negiranjem tradicionalnih već pomalo ustaljenih oblika stvarajući tako novu estetiku baziranu prvenstveno na istraživanju u konstrukciji te dinamici boja i prostora u odnosu na tijelo. Kolekcija se obraća modnim individualcima koji ne slijede trendove, koji su stalno spremni na nove, strane i neistražene forma, onima koji se ne boje biti drukčiji jer drukčiji i jesu. Znatiželja je ono što u meni budi potrebu za izražavanjem. Moda je moj način na koji se izražavam, način na koji percipiram estetiku, umjetnost i svijet oko sebe. I ovaj put veliku pažnju posvetila sam konstrukciji i nekim njenim novim formama……sigurna sam da će i ovoga put hrabri i odvažni koji teže neovisnosti i slobodi pronaći kod mene svoj modni način izražavanja...“, kratko je izjavila Marina Obradović ususret modnoj reviji. Ovosezonska modna priča Marine Obradović dobila je i svoj vizualnu formu. Fotografije kampanje potpisuje Jurica Sertić, glavnu ulogu zaigrala je Lana Petanić (Talia Model), make up potpisuje Žana Kožul, dok je za izgled kose zaslužan Ivana Špicer (ZGAT). Revija Marine design na rasporedu je drugog dana NIVEA Cro A Portera BLACK u petak 8.listopada 2010 u Westgate Shopping city.
OGI ANTUNAC FW 2010/11
Miljenica hrvatskih intelektualnih i alternativnih kuloara, dizajnerica Ogi Antunac i ove sezone na pistu NIVEA Cro A Portera donosi svoj prepoznatljiv stil - kolekciju baziranu na crnoj boji s fokusom na pročišćene, vertikalne linije i eliminaciju volumena. Kao i prethodnih sezona i ovaj put kolekcijom dominira crna koža u kombinaciji sa svilom, ali (ovoga puta) i pletivom. „Željela sam postići kontrastan odnos između grubih i podatnih materijala i ponovo sam se fokusirala na dekonstrukciju. Kolekcija je mračna i referira na situaciju u kojoj se nalazimo, teška i nestabilna vremena! ... Želim crnu i dramatičnu atmosferu!“, kratko je izjavila dizajnerica ususret reviji. Kampanja za novu kolekciju manje se bazira na odjeći, a više na atmosferi koju dizajnerica provlači kroz svoj dizajn. Zaštitno lice kampanje je Ana Zdarilek (Talia model), kreativno vodstvo i fotografiju potpisuje Jurica Sertić dok je za make up zaslužna Žana Kožul. Revija Ogi Antunac na rasporedu je drugog dana NIVEA Cro A Portera u petak 8.listopada u Westgate Shopping city.
ANDREJA BISTRIČIĆ
Novo ime koje će svoje prve modne korake napraviti na pisti ovosezonskog NIVEA Cro A Portera je mlada dizajnerica i modna stilistica, diplomantica prestižnog britanskog Central St.Martinsa i stažistica kralja modne scene Alexandera McQueena - Andreja Bistričić. Inspirirana 'Teddy Boysima' i njihovim stilom oblačenja i života dizajnerica je u svoju kolekciju unijela dašak subkulturnog svijeta londonske modne scene. „Igrala sam se isprepletanjem muško – ženskih elemenata i upečatljivim detaljima. Dašak uniformiranosti ublažen je kolekcijom nakita koja cijeloj priči daje poseban ugođaj. Ove sezona igrala sa se izborom materijala i njihovim miješanjem, od šifona pa sve do pvc kože i sve to zaokružila futurističkim pečatom...Teddy Boysi nove generacije!“, kratko je izjavila dizajnerica ususret reviji. I ova kolekcija je dobila i svoj vizualni identitet! Zaštitno lice kampanje je Anamarija Užbinec, fotografije potpisuje Sanja Bistričić, obradu Bojana Bota, dok je za kosu i make up zaslužena Morana Tkalec. Nakit kao dio kolekcije izradio je Tomislav Zidar. Revija Andreja Bistričić na rasporedu je drugog dana NIVEA Cro A Portera u petak 8.listopada 2010 u Westgate Shopping City.
Modna marka Hippy garden ove sezone ima uistinu poseban razlog za slavlje. Deset godina modnog djelovanja i modnih snova proslavit će na pisti ovosezonskog NIVEA Cro A Portera. Osim najnovije kolekcije svojim modnim sljedbenicima predstavit će se i retrospektivnom kolekcijom i izdvojiti 'bestseller' kreacije koje su obilježile Hippy garden povijest. Modna marka iza koje stoji dizajnerica Đurđica Vorkapić ostaje dosljedna sebi i vodi vas na jedinstveno modno putovanje. To je put bez predrasuda, put gdje vizije postaju stvarnost, put na kojem ne postoje predrasude, put gdje sloboda caruje. I ove sezone Hippy garden žena je snazna, samouvjerena i hrabra. Njezin put je slobodan, ona pokreće svijet svojim odvažnim vizijama i u svakom trenutka dosljedna je sebi i svojim životnim stavovima. Drska, odvažna, ženstvena, romantična i neuništiva to je Hippy garden vladarica. Glavna uloga ovosezonske Hippy garden kampanje pripala je njihovoj muzi Petri Friganović. Njenu modnu transformaciju ovjekovječio je fotograf Šime Eškinja, za make up zaslužne su make up artistice Marija Butković i Ivana Lisak dok se za kosu pobrinuo MATRIX ARTISTIC TEAM. Svoj modni jubilej Hippy garden proslavit će na pisti NIVEA Cro A Portera u srijedu 6.listopada u Westgate Shopping city u 20.00 sati.
Šesnaestu sezonu za redom modni duo Boudoir na pisti NIVEA Cro A Porter BLACK predstavit će svoju najnoviju kolekciju. Kolekcija koja se bavi raznim aspektima ženskog svijeta donosi odgovore na pitanje: Što se dogodi kada romantična i zaigrana Boudoir princeza odluči svijetu pokazati i svoja druga lica? Svaka kreacija, kao i svaka žena ima mnogo slojeva, mnogu uloga i lica kojih igra i koje treba upoznati. Kolekcija naziva Boudoirawrrrr prikazuje razigranu raskoš volana, nježnost pastelnih boja, cvjetnih aplikacija i romantičnost čipke koje skrivaju sirovi seksipil pripijenih bodija. Neočekivani susret kombinacije boja i uzbudljivih detalja kolekcija Boudoirwrrrr raspiruje maštu i budi dekadentnost u svakoj ženi ali i u očima promatrača. Boudoir žena je izazovna, poziva na grijeh i budi maštu. Tko se usudi odgovoriti na taj direktan poziv na grijeh…tko je spreman na grijeh? Fotograf Mladen Šarić mladu je Suzanu Horvat pretvorio u Boudoir princezu. Make up potpisuje Sanjin Egon, dok je za kosu zaslužna salon „Ruža“. Revija Boudoir na rasporedu je zadnjeg dana NIVEA Cro A Porter BLACK u subotu 9.listopada 2010 u Westgate Shopping city.