Šesnaesti NIVEA Cro A Porter BLACK jesen/zima 2010-2011. svojim svjetlima obasjat će modele iz jesenje-zimskih i proljetno-ljetnih kolekcija vodećih hrvatskih modnih dizajnera od četvrtka 07. do nedjelje 09. rujna na modnoj pisti ovog puta postavljenoj u samom središtu shopping centra WESTGATE nadomak Zagreba. Anamarija Asanović, Arileo, Boris Pavlin, Boudoir, ELFS, Hippy Garden, Ledenko, Linea Exclusive, LINK/by Ogy Antunac, LUKA, MAK, Marina Design, Matija Vuica, Ksenija XD – Ksenija Vrbanić i Zigman pripadnici su odabrane modne elite, vrha domaće modne scene, koji svoje kolekcije predstavljaju upravo na ovom modnom događaju! Uz ova već poznata Cro A Porterovska imena ovom odabranom modnom društvu od ove sezone pridružuju se i Andreja Bistričić, Tomislav Bahorić i Zoran Aragović.
Svake sezone, usuret početku događaja NIVEA Cro A Porter predstavlja svoj (sezonski) vizualni identitet. Nije na odmet podsjetiti kako je upravo kreativni tim NIVEA Cro A Portera, predvođen producentom i umjetničkim direktorom Viktorom Dragom postavio standarde u ovakovom obliku komunikacije samoga događaja, a koji su svi ostali, slični događaji usvojili i nastavili slijediti!
I ove sezone kampanja NIVEA Cro A Portera pravi je vizualni doživljaj koji će svim zaljubljenicima u modu priuštiti pravu modnu umjetnost. Upravo na domaćem terenu, u svojoj najnovijoj imidž kampanji, NIVEA Cro A Porter predstavlja prestižni angažman za svakog modela kojem se time otvaraju brojna vrata modelinga a sam angažman sa sobom donosi status domaćeg top modela. Čast da ove sezone ponese titulu zaštitnog lica NIVEA Cro A Portera BLACK pripala je mladoj Ani Topić iz modne agencije Thalia model koja je svakako jedno od najzanimljivijih novih lica u svijetu mode. Djevojka koja je svojom pojavom već sada izazvala zanimanje modnih urednika i dizajnera savršeno se snašla u novoj ulozi.
Već provjerena ekipa vrhunskih prosefionalaca stoji i iza ovosezonske kampanje. Pod budnom palicom fotografa Mladena Šarića stvorena je još jedna uzbudljiva modna priča koja ostavlja bez daha svojom vizijom. Make up u kampanji potpisuje Simona Antonović dok je za kosu zadužen salon RUŽA, dugogodišnji partner NIVEA Cro A Porter. Kao i uvijek kreativno vodstvo potpisuje Viktor Drago.
Koncepcijski naziv ovosezonskog NIVEA Cro A Portera - BLACK (engl. crno, mračno) preispituje pomalo mračnu stranu modnog svijeta i 'ogolit' će modu na posve novi način. Sam naziv sezone – BLACK, projekcija je jednostavnosti mode kao jedinstvene pojave neopterećene okovima vremena i prostora u kojem datira. Svojevrsna modna filozofija 'manje je više' našla je svoje uporište u ovogodišnjem nazivu jer upravo crna boja stvara prizvuk vječnosti mode kao same pojave ali i vječnosti crne boje u modi kroz povijest. Uistinu, crna je vječna, moda je vječna…..prolazni su trendovi, prolazne su boje.
NIVEA Cro A Poret BLACK za svoj dom i ove sezone odabrao je staru-novu lokaciju WESTGATE Shopping City Centra koji zahvaljujući tome i ove sezone postaje uzbudljiva lokacija hrvatske modne scene. Iako se odabir prošle sezone činio pomalo neobičan i hrabar, arhitektura WESTGATE Shopping City-a poslužila je modnim dizajnerima kao savršena inspiracija i ove sezone. Iako naizgled ista, lokacija će i ove godine oduševiti nepredviđenim scenografskim izvedbama. Konačno, ovim potezom i odabirom lokacije moda se smješta tamo gdje joj je mjesto: u trgovački centar gdje postaje dostupna svojim krajnjim korisnicima – kupcima, modnim obožavateljima, žrtvama!
U tri dana ovosezonske modne smotre, glavna uloga svakako pripada hrvatskim modnim dizajnerima a organizacijski i kreativni tim pripremio je zanimljiv raspored i program koji će uz brojne informacije i atraktivne video zapise uskoro biti dostupan na www.cro-a-porter.hr .