&!-- &!-- -->

-->

Produkcija: Aeon Multimedija Za gledanje video priloga potreban je Flash player Razgovarao: Vinko Paić Bio je to trenutak za pamćenje, ­kada je ovog proljeća voditeljica Antonija Blaće pred tisućama gledatelja RTL-ova showa uživo objavila pobjednicu ‘Hrvatska traži zvijezdu’. Kim Verson, talentirana 16-godišnja srednjoškolka iz Nove Gradiške, trenutačno je postala zvijezda. Ulogom u beauty editorijalu, pak, pokazala je lice pop-teen senzacije. Lizalice, bomboni, puno ružičaste i drugih veselih boja, sve nas to podsjeća na tinejdžerske dane, kao i novi spot Katy Perry ‘California Gurls’. Inspi­riran svijetom tinejdžera, golemih slatkiša i ‘Alise u zemlji čudesa’, spot koke­tira sa sty­lingom kalifornijskih pin-up djevojaka. Iako je u ovoj fantaziji stilizirana kao pop-teen zvijezda, Kim se u stvarnom životu tako ne osjeća, niti živi takav život. Svoj prvi album, koji samo što nije izašao, okarakterizirala je kao “pop-rock koji ima i žešćih stvari”. Za svijet glamura ne mari, a njezini najdraži bomboni nisu ružičasti, nego crni - kako ih ona zove, ‘dimnjačari’, s ekstraktom likoricije. Potpuna suprotnost ružičastom svijetu, i aktualnim trendo­vima koji su nadahnu­ti, među ostalima, i bom­bonima. Jedan od najpoznatijih ‘in’ bombona današnjice su lizalice Chupa Chups. Njihov osnivač Enric Ber­nat promatrao je djecu i njihove bombone koji su često završavali zalijepljeni u dječjim džepovima, pa se sjetio bombona na štapiću! Isprva su se zvali GOL, ali poslije mu je jedna marketinška agencija predložila ime koje će djeca bolje prihvatiti: Chups. No logo Chupa Chups kakvog, donekle promijenjenog, i danas vidimo na njihovim lizalicama rođen je tek 1988., kada ga je dizajnirao slavni španjolski ekscentrični slikar Salva­dor Dalí. Ovog je proljeća lanac parfumerija Sephora u suradnji sa slavnim lizalicama lansirao liniju ‘beauty alata’ s pre­poznatljiv­im dizajnom: turpijice, pince­te, kozmetičke torbice, a svi nose logo Chu­pa Chups. Nivea je, pak, nedavno u suradnji s kreatorom Ma­nishem Arorom, koji je dizajnirao i halji­ne za spot Katy Perry ‘California Gurls’, lansirala i limitirano izdanje kreme Nivea Soft, čiju je ambalažu os­mislio upravo Arora. Koincidencija, najdraža krema naše zvijezde upravo je ona - takozvana bijela Ni­vea.

Napisao Ivo Parać Fotografije Šime Eškinja Video: Aeon Multimedija Styling Ines Coronelli Šminka Sanja Agić Kosa salon Ruža Odjeća United Colors of Benetton, Bogovićeva 9; Accessorize, Avenue Mall; Arts Bijoux, Centar Kaptol; Tally Weijl, City Center one; Zara, Avenue Mall; PEZ u supermarketima