Make-up artistica, influencerica, tiktokerica, poduzetnica... Sve je to mlada Zagrepčanka Kornelija Slunjski čije vrijeme tek dolazi.

Karijeru trenutno gradi u Miamiju u koji se prošle godine preselila nakon nekoliko godina života i rada u New Yorku u kojem je imala priliku upoznati i Kim Kardashian. Danas njezini šaljivi videi o muško-ženskom odnosima i općenito životu u ovo moderno doba osvajaju publiku, a Kornelija je lansirala i vlastitu modnu marku šilterica te trenirki koje će uskoro biti dostupne.

Sa poduzetnom ljepoticom smo razgovarali o tome kako su njezini videi osvojili svijet, kako se nosi s hejterskim komentarima i kakvi su joj planovi za budućnost.

Story: Krenimo iz početka... Iz Zagreba si se prvo preselila u New York... Što si tamo radila, koliko dugo i kada si se preselila u Miami?

U New York sam došla sredinom 2014. godine u sklopu razmjene za vrijeme studiranja. Radila sam za početak (kao i većina imigranata) po restoranima, prala čaše i kao glavno pitanje dana upotrebljavala: 'Dobar dan, izvolite.' Mislim da me rad u restoranima zaista izgradio kao osobu, naučila sam kako razgovarati, ali i nositi se s ljudima, s pristojnima, ali i onima koji te tretiraju kao da si klasa ispod njih. Modom i ljepotom sam se bavila od malih nogu te s vremenom pronašla svoje mjesto u tom svijetu i u Americi gdje sam ostvarila nekoliko svojih ciljeva kao što je rad na New York Fashion Weeku, editorijali u Harper's Bazaaru, ELLE-u, Graziji itd… S vremenom sam se posvetila i društvenim mrežama te mi je krenuo rasti i broj pratitelja. Početkom 2021. godine preselila sam se u Miami. Razlog tome je to što sam imala redovite ponude za posao u Miamiju te sam letjela i nekoliko puta mjesečno. Shvatila sam da me za New York ne veže previše toga, osim prijatelja, sve je bilo zatvoreno radi pandemije te sam se odlučila preseliti u Miami. Na Floridi su blaže mjere te i veće mogućnosti rada pošto su tijekom cijele godine ljetne temperature. Selidbom u Miami se i moj sadržaj na društvenim mrežama promijenio, više sam krenula s lifestyle temama te ženskim problemima, s najvećim fokusom na dejtanje. Prvi viralan video dogodio mi se na TikToku u travnju 2021., nakon samo dva mjeseca korištenja platforme te trenutno broji preko 110.000 pratitelja. Samim time mi se i broj pratitelja na Instagramu počeo povećavati, a tako i obujam posla.

Story: Čime se trenutno baviš i kako izgleda tvoj radni dan?

Dižem se ujutro oko 7, prosećem 15-20 minuta, razgovaram s nekim ili slušam podcast. Prvi sastanak nemam nikada prije 9, a od tada pa na dalje zaista nema pravila. Prva stvar u mom random danu uvijek bude provjera mailova, društvenih mreža i to-do liste. Radim na temelju jednog principa, a to je da si napišete noć prije, 6 stvari koje morate obaviti, od najteže prema najlakšoj. I doslovno rješavajte jednu po jednu. Ne dodajte ništa dok se ove nisu riješile. Prioritet su uvijek suradnje s brendovima te moji vlastiti projekti. Uvijek radim na nečem novom, ne ugleda sve svjetlo dana, ali ni ne treba. Nažalost jako puno vremena provodim na mobitelu jer je većina mog posla upravo to - preko mobitela. Snimajući videe, smišljanje tema, smišljanje scenografije, samo snimanje, obrada, objava fotografija, odgovaranja na poruke, istraživanja trendova, razgovora s mojim followerima, a i komunikacija s brendovima te razgovori o suradnji.

Story: U kratkom vremenu si postala TikTok zvijezda jer si 'piknula' tematiku... Jako nas zanima kako izgleda tvoj inbox, što ti ljudi pišu i da li se uvrijede?

U inboxu su mi većinom djevojke, dio ih se javi te mi ispričaju situaciju u kojoj su se našle, bilo s partnerom, prijateljima ili obitelji. Ali velika većina mojih poruka je gdje žene traže savjet za situaciju u kojoj su se našle s partnerom. Drugi dio se može podijeliti na one koji me podržavaju ili komentiraju objave. Što se tiče vrijeđanja, to je većinom u komentarima. U početku mi nije bilo svejedno, ali svjesna sam da je to dio posla. Prije društvenih mreža, to vrijeđanje se događalo iza leđa. Ali čim je iza leđa, znači da je ta osoba iza vas. Ne možete dozvoliti da vas mišljenje nekog anonimca sputava u životu.

Story: S kojim si videima napravila najveći 'boom', odnosno koji su najpopularniji?

Najpopularniji je svakako bio onaj da 'Ne prihvaćam šetnju i kavu kao opciju za spoj, a ne biste trebali ni vi. Nisam pas da me se vodi u šetnju, a aparat za kavu imam doma, fantastičan je. Ne idemo ni na piće, pokušat ćeš me napiti i spavati sa mnom. Ne. Idemo na večeru…' Ima oko 10 milijuna pregleda općenito na platformama te je video bio raspravljan na mnogim forumima, svjetskim člancima, emisijama, pa čak i na eNewsu. Od tog trenutka mediji su me prozvali 'high maintenance' iliti 'teška za održavanje' i na temelju toga se stvorio brend, Boujee Best Friend. I dan danas ljudi komentiraju taj video. Većinom negativno (smijeh), ali ne smeta mi.

Story: Gdje crpiš inspiraciju za videe?

Inspiraciju zaista pronalazim svaki dan, u razgovorima s prijateljima, slušajući podcaste, čitajući ili gledajući neki drugi sadržaj. Zapišem interesantnu mi misao,te dodam svoje mišljenje na tu temu. Volim gledati i one tipične ženskaste serije gdje je uvijek neka ljubavna tematika u centru događaja, često tu pronalazim teme. Utorkom i petkom imam serijal na Instagramu: What Would Koko Do? - pratitelji postavljaju pitanja te ja odgovaram. To mi je najzanimljivije moram priznati! Kao mali talk show.

Story: Jesi li imala neugodnosti zbog onog što si govorila dosad? Kako na videe reagiraju žene? Kaže se kako je uvijek najgore čuti istinu... Jesi li izgubila neke pratitelje zbog iskrenosti?

Ne bih rekla neugodnosti, ali dogodi se da ljudi imaju suprotno mišljenje od mene, što je normalno pošto smo svi individue, imamo različit odgoj, iskustva, kriterije, a samim time i ideju o tome što je prihvatljivo, a što neprihvatljivo ponašanje. Moji pratitelji su oko 85% žene, a najviše ih ima u dobi 25-34 te se obično slažu s time što stavljam. Hejtera imam redovito, više na TikToku, nego Instagramu. Nekima nije bilo pravo kada sam rekla da ja mislim kako bi žene trebale uklanjati neželjene dlake. To je bila velika drama par dana kada sam dobila nekoliko unfollowa.

Story: Pokrenula si i vlastitu modnu liniju... O čemu se radi i kakve planove imaš za 2022?

Krenula sam s nečim što je meni konkretno trebalo, a to su sam počela dosta nositi šilterice da me zaštite od sunca. Nikako nisam mogla naći neku da mi se sviđa, a da nije brendirana. Htjela sam nešto što mi paše uz svaki outfit, da je na prvi pogled neutralno, ali s porukom. Imala sam dvije boje i dva različita natpisa. Tamno siva i khaki. Na šiltericama je pisalo High Maintenance i I Don’t Care. High Maintenance zbog prozivke medija i općenito zezancije sa svojim followerima, a I Don’t Care jer sam i sama počela sve više usvajati taj mentalitet. Ne opterećujem se više sa situacijama koje su generalno nebitne. Kape su bile veliki hit i rasprodale su se u svega 2-3 dana. Trenutno je u izradi nova kolekcija koja će imati gornji i donji dio trenirke te još neki projekti. Često sam gost na podcastima te mi je jedan od ciljeva u 2022. započeti svoj podcast. Imam jako velike planove za budućnost, no ne volim ih najavljivati, radije da djela govore sama za sebe.