Početak i sredina prošlog stoljeća, točnije, dvadesete i četrdesete godine, bile su prekretnice u ženskom modnom razmišljanju, ali i razdoblje u kojem su žene dobile dvije smjernice, Diorov i Chanelov pogled na svijet. Christian Dior 1947. napravio je preokret na modnoj sceni debitirajući s couture kolekcijom voluminoznih silueta i luksuznih tkanina. Takozvani New Look bio je izvan konkurencije jer je tadašnji tradicionalni poslijeratni koncept, u kojem su žene bile kućanice, pretvorio u oličenje ženstvenosti, elegancije i luksuza. Dvadesetak godina prije Gabrielle Coco Chanel također je ostavila neizbrisiv trag na ženskoj psihi, predstavivši revolucionarnu ideju. Muške odjevne predmete poput sakoa i hlača transformirala je u neodoljiv ženstveni look te zauvijek promijenila modu tog vremena. Coco je ženama skinula neudobne korzete i predstavila svakodnevnu praktičnu odjeću koja je oslobodila žensko tijelo. Inspiraciju je crpila iz materijala i čistih linija muške mode, a također je na taj način istodobno potaknula žensku emancipaciju. Chanel je namjerno miješala vokabular muške i ženske mode te nudila odjeću koja osobi daje osjećaj skrivenog luksuza, što je bio i lajtmotiv beauty vremeplova s glumicom Nives Čanović. Ikonični kozmetički komadi - ruž, olovka, maskara i puder, bili su i ostali neophodni osnovni detalji svake kozmetičke torbice.
Napisala Bianca Šehović Fotografije Marko Grubišić, asistent Petar Borovec Šminka Saša Jokoviću Styling Robert Severu Kosa salon Ruža Popis prodavaonica: Escada, Gundulićeva 15; Topshop, Magma, Ilica 32; Heruc Galeria, Centar Kaptol