Kristali u formi dekorativne šminke čest su moment mnogih make up lookova, a osim na licu (najčešće u vanjskim ili unutarnjim rubovima kapaka), mogu se vidjeti i na noktima, kosi pa čak i zubima. Ime, točnije, prezime Swarovski danas je postalo gotovo pa sinonim za najčišće staklene kristale koji se koriste u najrazličitije svrhe pa je tako, primjerice, Indira Vladić-Mujkić prilikom nedavnog nastupa držala mikrofon s bezbroj kristalića, Nina Badrić je u spotu nosila haljinu optočenu sa 30.000 kristala, kao i Marija Šarapova na US Openu Nikeovu haljinu, a Simona Gotovac prošetala se, pak, u cipelama ukrašenim tim svjetlucavim kamenčićima. I svijet tehnike u posljednje vrijeme potpuno je zaluđen Swarovskim pa se tako u trgovinama tehničkom opremom danas bez problema mogu pronaći USB memorija, laptop, MacBook Air, ali i automobil s njihovim potpisom. Čak je i jedna marka negazirane vode dobila potpis Swarovski, a u Austriji već godinama traje velika turistička atrakcija ‘Kristalni svijet’, čiji glavni dio čini golemi vodopad u obliku glave koju čak često uspoređuju sa sedam svjetskih čuda. Cijela je priča započela davne 1895., kada je Daniel Swarovski u Tirolu pokrenuo posao u obiteljskoj tvornici stakla, vjerojatno ni ne sluteći u kojem će se smjeru i u kakvim dimenzijama sve skupa s vremenom razviti. Collection - crystal vision, brand koji potpisuje kristale kojima su ukrašena lica zvijezda ovog editorijala, u svojoj osnovi upotrebljava Swarovski kristale, a sve kolekcije iz njihove ponude rezultat su rada mladih hrvatskih dizajnera koji svaki artikl izrađuju ručno. Zanimljiva je podudarnost kako šminka s potpisom Ritualsa iz linije Pure Beauty, koja je korištena za bazni make up, sadrži kristalima vrlo srodne elemente - drago kamenje, kao i minerale (rubin, safir, turmalin i ametist), a, isto kao i Swarovski, posjeduje veoma širok spektar artikala - od proizvoda za njegu tijela pa sve do onih za dom.
Napisala Iva Todorić Snimila Mare Milin Šminka Ksenija Brkić Obrada fotografija Iron-i-ja Izrada fotografija SCA