Poznato je da su sportaši često angažirani u reklamnim kampanjama brojnih sportskih odjevnih marki, a tu iznenadnu ljubav prema modelingu i odijevanju prenijeli su i na zelene površine. Tako si tenisačica Marija Šarapova ne može dopustiti da u potpunosti dotjerana za reklamnu kampanju marke Nike na travnjak izleti nemaštovito odjevena. A hod po teniskoj modnoj pisti ne traje dulje od onog koji manekenke prakticiraju na revijama. Naime, predstavljanje najnovijih komada namijenjenih bijelom sportu traje do trenutka kada u ruke uzimaju reket i kreću s igrom odnosno, kako se to popularnije kaže, u vrijeme zagrijavanja. U 80-ima su ti napeti trenuci do samog meča bili puno jednostavniji. Jedini trag Johna McEnroea ka prakticiranju kakve-takve mode bilo je kombiniranje boje znojnika s trakama na trenirci, a hlačice Björna Borga bile su toliko minijaturne da nitko nije obraćao pozornost na ostatak outfita. No ove je godine sve usmjereno prema izgledu potencijalnih pobjednika Wimbledona. Tako Serena Williams ne izlazi bez malenog balonera. No što drugo i očekivati od modne dizajnerice, nego da i na terenu izgleda, kako bi to Francuzi rekli, veoma chic. - Ja sam nevjerojatna dizajnerica. Jednostavno mi nije jasno kako znam i radim sve te stvari - rekla je uspješna tenisačica, tako da se u njezinu procjenu odabira sportske odjeće ne smije ni sumnjati.
u Napisala Nikolina Kunić
u Snimke Rex; Getty; AP