Nijemac sa stalnom adresom u Pari­zu, crno-bijela fotografija, pjesnik glamura, kralj obrisa i sjena, majstor spontane ekspresije... znalci i ljubitelji fotoumjetnosti znaju da je riječ o famoznom i svjetski poznatom fotografu Peteru Lindberghu, koji je svoju i više nego plodnu karijeru započeo 1978. godine prošlog stoljeća, kada je magazin Stern objavio seriju njegovih modnih fotografija koje su pokrenule lavinu oduševljenja i otvorile mu vrata slave. Vogue, Vanity Fair, Harper’s Bazaar i The New Yorker samo su neki ugledni magazini koji su se doslovno otimali za Lindberghove editorijale te na taj način stvarali i poticali internacionalnu karijeru nesuđenog slikara. Je­dan od ranijih i najpoznatijih radova sigurno je kampanja za dizajnersku kuću Comme des Garçons iz 1988., koja prikazuje robotizirane djevojke, naime, osamdesete godine savršeno su opjevane u njegovim radovima koji oduševljavaju već nekoliko desetljeća. Spontanost, na svu sreću pomanjkanje pretenzija, intrigantan i nimalo lažan prikaz emocija, iskreni trenutak, film u slici i vrhunska estetika samo su neki od komplimenata upućenih na adresu glaso­vitog fotografa za kojeg se kaže i da je redefini­rao svijet modne fotografije. Ovjekovječio je slavne top-modele u devedesetima i posvetio im svoju prvu knjigu ‘The Wo­man’, prodanu u sto tisuća primjeraka, koja je svojevrsni fotosession kultnih ljepotica Cindy Craford, Naomi Campbell, Tatjane Patitz i Linde Evangeliste te naposljetku snimio dokumentarni film ‘Models - The Film’. Film­ska karijera nadarenog umjetnika doživjela je vrhunac 1999., kada je snimio kratki dokumen­tarac ‘Inner Voices’, koji je dobio nekoliko nagrada na prestižnim festivalima.

Poznate rekla­me poput one za Guerlainov parfem Champs-Elysees s francuskom glumicom Sophie Mar­ceau u naslovnoj ulozi ili Calvin Kleinov Eter­nity samo su neke od kampanja koje je Lind­berg učinio kultnima. Najnovija reklamna kampanja koju potpisuje kralj ovog žanra u prvi plan stavlja Diorove slavne torbice pod nazivom Lady Dior, koje promovira glumica i modna ikona Marion Cotillard, zaštitno lice kampanje. Na aktualnim je stranicama ljepote glumica Ana Begić u crno-bijeloj tehnici pokazala svu moć emocije pretočene u trenutak.

Napisala Mirta Bašić Broz Snimila Mare Milin Šminka Ana Rajić Styling i kosa Robert Sever Košulja CK, Frankopanska 12