S obzirom na to da je o modi i ljepoti, baš kao i o svemu ostalom, već sve napisano, ostaju samo reinterpretacije povijesti koje uz male detalje stvaraju novitete. Tako se i u čudnovatom Japanu, barem kada je o uličnoj modi riječ, prije nekoliko godina pojavio fashion trend inspiriran europskom srednjom i višom klasom iz 19. stoljeća pod nazivom Aristocrat. Bluze širokih rukava, duge damske suknje u kombinaciji s poprilično jakim make upom samo su klasičniji dio trenda koji je jednako zahvatio žene i muškarce, stoga je predznak androgino glavna odrednica tog modnog smjera. Iako je aristokracija već odavno prerasla u celebrity i obrnuto, temelje koje su stvorili opstali su još i dan-danas, barem kada je estetika u pitanju. Ono što se neminovno veže uz bogate, slavne i plemenite svakako je nakit, čija se vrijednost mjeri u milijunima i milijunima najjače valute. Crveni tepisi diljem svijeta najpoznatiji su izložbeni prostori kada je riječ o svjetlucavim i skupocjenim komadima nakita, koji se zbog iznimne vrijednosti uglavnom posuđuju slavnim osobama, nerijetko praćenima tjelohraniteljima kako bi se zaštitili ti mali predmeti želja. Nekada se uz aristokraciju vezao i pojam bijele puti, koja je kao modni imperativ toga doba odvajala visoku od niže klase. Zanimljivo je da je vlasnik tvrtke Beiersdorf, Oskar Troplowitz, 1911. godine prošlog stoljeća globalno poznati kozmetički brand Nivea nazvao prema latinskoj riječi niveus, što znači snježnobijelo. Iako je od tada prošlo dosta vremena, ova kuća već godinama prati potrebe i preobražava ih u najnovije kozmetičke trendove. Tako se i najnovija linija proizvoda Nivea Hair Styling može pohvaliti vrhunskom inovativnošću.
Napisala Mirta Bašić Broz Snimila Mare Milin u Šminka Ana Rajić Styling Robert Sever, asistent Esad Halimović Odjeća Topshop, Magma; nakit Illegale