S obzirom na to da je o modi i ljepoti, baš kao i o svemu ostalom, već sve napisano, ostaju samo reinterpretacije povijesti koje uz male detalje stvaraju novitete. Tako se i u čudnovatom Japanu, barem kada je o uličnoj modi riječ, prije nekoliko godina pojavio fashion trend inspiriran europskom srednjom i višom klasom iz 19. stoljeća pod nazivom Aris­tocrat. Bluze širokih rukava, duge damske suknje u kombinaciji s poprilično jakim make upom samo su klasičniji dio trenda koji je jednako zahvatio žene i muškarce, stoga je predznak androgino glavna odrednica tog modnog smjera. Iako je aristokracija već odavno prerasla u celebrity i obrnuto, temelje koje su stvorili opstali su još i dan-danas, barem kada je este­tika u pitanju. Ono što se neminovno veže uz bogate, slavne i plemenite svakako je nakit, čija se vrijednost mjeri u milijunima i milijunima naj­jače valute. Crveni tepisi diljem svijeta najpoznatiji su izložbeni prostori kada je riječ o svje­tlucavim i skupocjenim komadima nakita, koji se zbog iznimne vrijednosti uglavnom posuđu­ju slavnim osobama, nerijetko praćenima tjelo­hraniteljima kako bi se zaštitili ti mali predmeti želja. Nekada se uz aristokraciju vezao i pojam bijele puti, koja je kao modni imperativ toga doba odvajala visoku od niže klase. Za­nimljivo je da je vlasnik tvrtke Beiers­dorf, Os­kar Troplowitz, 1911. godine prošlog stoljeća globalno poznati kozmetički brand Nivea naz­vao prema latinskoj riječi niveus, što znači snježnobijelo. Iako je od tada prošlo dosta vremena, ova kuća već godinama prati potrebe i preobražava ih u najnovije kozmetičke trendove. Tako se i najnovija linija proizvoda Nivea Hair Styling može pohvaliti vrhunskom inovativnošću.

Nai­me, bogata paleta ko­ja sadržava pjene, ge­love, sprejeve, pastu i balzam sastoji se od dvi­je revolucionarne inovacije, Vitamin Fix Sistem, koji formulama daje dodatnu vitaminsku njegu­juću komponentu i Thermal Care formu­lu koja koristi toplinu iz sušila za poboljšanje djelovanja sastojaka. Voditeljica RTL-ove emisije ‘Odred za čistoću’ Tijana Šafar Vujić kaže da je upravo vosak za kosu odličan kozmetički proizvod koji i sama često koristi kako bi oblikovala svo­ju već prepoznatljivu kratku kosu, koju već dvi­je godine sama uređuje. Točnije, šiša. Naime, kaže da je od prijateljice frizerke naučila poneke trikove koje zasad isprobava samo na sebi.

Napisala Mirta Bašić Broz Snimila Mare Milin u Šminka Ana Rajić Styling Robert Sever, asistent Esad Halimović Odjeća Topshop, Magma; nakit Illegale