Iako se čini kako posao Victorije Beckham ne staje nizati uspjehe, brojke nisu pokazale isti rezultat. Naime, modni brend popularne dizajnerice i bivše Spajsice ove je godine završio u minusu od čak 10,5 milijuna funti, što je oko 86,5 milijuna kuna, nakon što je lani godinu završila s minusom od 8,5 milijuna funti, odnosno oko 70 milijuna kuna, pišu strani mediji. Za ove brojke krivo je kontantno ulaganje u napredak poslovanja koji se očito nije pokazao uspješnim. 

Ipak, prihodi dizajnerice narasli su za 17 posto u odnosu na lani kada je doživjela najveću stagnaciju prodaje. Victoria je napravila potpuni redizajn službene stranice svog brenda, a sve kako bi poboljšala rad dućana koje ima u Londonu i Hong Kongu. Uz vlastite trgovačke objekte, Victoria svoje komade prodaje i u robnim kućama kao što su Harvey Nichols, Selfridges i  Bloomingdale's.

Da nije sve tako sivo pokazuje novi pothvat zanosne brinete. Victoria je ove godine dizajnirala ograničenu modnu kolekciju koja se prodavala u najpopularnijem lancu trgovina u Americi, Targetu, a ona se rasprodala u svega nekoliko sati otkako je izložena na policama spomenutih dućana. Osim toga, svoje poslovanje odlučila je ojačati potpisavši ugovor s Reebokom, kao i s košarkašem Shaquilleom O'Nealom.