Sama kampanja naslanja se na idejni koncept kolekcije te je u skladu s tim odabrana i lokacija: "Kao lokaciju smo odabrali simbolično mjesto, točnije crkvicu Sv. Jakova na Sljemenu koja najbolje korespondira s mojom idejom o kolekciji za jesen/zimu 12./13. S obzirom da je kolekcija crno bijela te da se uvijek volim igrati s kontrastima želio sam prikazati borbu dobra i zla. Iz tog razloga na nekim fotografijama modelu se na licu vidi patnja, bori se sama sa sobom, pokušava se izdignuti tamo gdje je pala, dok je na drugim fotografijama samouvjerena, a možda i zla. Ono što sam želio prikazati jest činjenica da nitko nije savršen te da u svima nama leži dobro i loše, i to je vječita ljudska borba". izjavio je Aleksandar. Za fotografije je zaslužan talentirani mladi fotograf Jure Perišić, model je Katarina Skelin (Talia Models), a za make up i frizuru zaslužna je Sandra Mladenović.
Kampanja sa dva lica
3 horoskopska znaka koja vole preuzeti inicijativu u društvu: Oni su vođe, organizatori i duše svakog druženja
Morski motivi u nakitu? It djevojke su odabrale najdraži mermaidcore motiv - naušnice morske zvijezde
Matcha Crisis: Svi pričaju o globalnoj nestašici matche, a mnogi se pitaju kakve veze s time ima TikTok
Gdje je danas prva supruga Josipa Radeljaka Dikana? Rodila mu sina, a on je zamijenio Enom Begović, evo kako izgleda
Nepoznati detalji o majci Seke Sablić: Roditelji su je se odrekli zbog udaje za njenog oca, a onda su ih odveli u logor
'Kraj jednog poglavlja': Kći Nede Ukraden iznenadila objavom, odmah se oglasila i pjevačica