Sama kampanja naslanja se na idejni koncept kolekcije te je u skladu s tim odabrana i lokacija: "Kao lokaciju smo odabrali simbolično mjesto, točnije crkvicu Sv. Jakova na Sljemenu koja najbolje korespondira s mojom idejom o kolekciji za jesen/zimu 12./13. S obzirom da je kolekcija crno bijela te da se uvijek volim igrati s kontrastima želio sam prikazati borbu dobra i zla. Iz tog razloga na nekim fotografijama modelu se na licu vidi patnja, bori se sama sa sobom, pokušava se izdignuti tamo gdje je pala, dok je na drugim fotografijama samouvjerena, a možda i zla. Ono što sam želio prikazati jest činjenica da nitko nije savršen te da u svima nama leži dobro i loše, i to je vječita ljudska borba". izjavio je Aleksandar. Za fotografije je zaslužan talentirani mladi fotograf Jure Perišić, model je Katarina Skelin (Talia Models), a za make up i frizuru zaslužna je Sandra Mladenović.
Kampanja sa dva lica
Financijski horoskop za kolovoz 2025.: Zarada, iznenadni troškovi ili neočekivane nove navike trošenja? Evo što vas čeka
COOK WITH STORYBOOK: Kremasto, svježe i neodoljivo! Donosimo 3 recepta za guacamole, savršen umak od avokada
Bella Hadid nosi boho haljinu koju apsolutno biramo za romantično ljeto: Plus - znamo gdje je kupiti