SUPERMODELI, PJEVAČICE, GLUMICE (i jedan pjevač) isprobali su neke od revolucionarnih proizvoda koji su postali zvijezde društvenih mreža
Svi smo ih već vidjeli: zlatne maske koje sadrže ekstrakte zlata, ili srebrne koje izgledaju kao ogledalo, one koje sadrže glinu, ili pak one koje se skidaju magnetom (vidi Madonna), ili u fluorescentnim bojama... Maske za lice nisu više što su bile. Naime, ‘insta-maske’ nisu slučajno postale popularne među instagramskom generacijom. Prvo, pružaju instant-rezultate koji su odmah vidljivi na koži, što je danas poželjno, i drugo, vrlo su dekorativne, što je kriterij koji je danas postao ključan u svijetu kozmetike. Ponekad se čini da je izgled maske za lice važniji od njezine učinkovitosti.
U svakom slučaju, izgled je važan, a osobito na Instagramu te ostalim društvenim mrežama koje su postale dominantna platforma za reklamiranje više ili manje poznatih kozmetičkih proizvoda. Jedna od njih, 24K Gold Mask, zbog čestica čistog 24-karatnog zlata kojim je prožeta postala je zvijezda društvenih mreža. A MDNA Chrome Clay Mask (maska za lice koju je plasirala na tržište pop legenda Madonna, www.mdnaskin.com) popularnost je stekla jer se odstranjuje high tech magnetiziranim pomagalom koji je odvaja od kože, kao u nekom ZF filmu.
Clinique svoju verziju fotogenične maske zove Pep-Start Double Bubble, a riječ je o teksturi koja je isprva ružičasti gel, koji se za dvije minute na koži pretvori u atraktivne mjehuriće, što će svi lajkati. Raznobojne maske za lice na bazi gline na tržište su plasirale brojne kozmetičke kuće, od L’Oréala do Glam Glowa (koji se njima i proslavio) te mnogi drugi brendovi u vječnoj utrci za svojih pet minuta slave na društvenim mrežama.