Čini se da je objavljivanje kampanja na Instagramu prije njihovog službenog pojavljivanja u javnosti postalo pravi trend. Nakon što je Burberry ranije ovog tjedna objavio Kate Moss i Caru Delevingne kao nova lica i ambasadorice, francuski gigant L’Oréal Paris kampanju za liniju proizvoda za kosu objavio je na istoj društvenoj mreži. Između Liye Kebede, koja je s njima počela surađivati 2011. i Lare Stone koja se u kampanjama giganta kozmetičke industrije pojavljuje od prošle godine, stoji američka ljubimica Karlie Kloss. Iako još nisu potvrdili da je ova 21-godišnjakinja novo lice brenda, video koji se našao na YouTubeu osim ovog trojca prikazuje i Izabel Goulart, Alexinu Graham te Eniko Mihalik. Fotografije: press
Lara Stone i Karlie Kloss u novim ulogama
U subotu 23. kolovoza na nebu nas očekuje Mladi Mjesec u Djevici: Ipak, neće nimalo dobro utjecati na ova 3 znaka
Labubu i strategija uspjeha: Prihod koji je ostvario ovaj globalni fenomen mogao bi vas iznenaditi, ali nešto i naučiti
Zanimljive reakcije na prvu make up kolekciju Louisa Vuittona: Glasna nadglasavanja ima li smisla kupiti ruž za 140 eura
Ava Karabatić se 'posula pepelom': 'Nemam ništa protiv debelih, i sama se družim s njima'
Majka Aleksandre Prijović objavila fotografiju s dečkom: Obratila mu se emotivnim riječima, a povod je poseban
'Debele, nisam vam ja kriva': Ava Karabatić objavila fotografiju u bikiniju pa otkrila da je bankrotirala