Istraživanje je provedeno na tri NIVEA proizvoda koji sadrže Q10. NIVEA Visage Q10plus Pore Refining kremu protiv bora za masnu i mješovitu kožu koja smanjuje bore i sužava pore testiralo je 56 žena od kojih njih čak 84% izjavljuje da su pore na koži manje vidljive, a 91% tvrdi da je koža zaglađenija. NIVEA Q10 mlijeko za učvršćivanje kože testiralo je 55 žena, a čak 84% ispitanica izjavilo je da mlijeko daje vidljiv efekt učvršćivanja. NIVEA FOR MEN Skin Energy Q10 kremu za njegu lica testiralo je 38 muškaraca - 87% potvrđuje da su na koži vidljivo manji znakovi umora i stresa.
Ispitivanje nadalje pokazuje i da
95% žena smatra da se NIVEA Q10 mlijeko za učvršćivanje kože i NIVEA Visage Q10 plus krema brzo upija.
84% muškaraca tvrdi da je njihova koža revitalizirana upotrebom Skin Energy kreme. Mlijeko za tijelo vidno poboljšava strukturu kože tvrdi
93 % žena, a
86% ih smatra da testirana NIVEA VISAGE krema za masnu i mješovitu kožu daje koži novu elastičnost.
GfK Centar za istraživanje tržišta renomirana je istraživačka agencija koja već dugi niz godina djeluje u Hrvatskoj. GfK Hrvatska dio je etablirane međunarodne GfK Grupe, jedne od najvećih kompanija za istraživanje tržišta u svijetu. U istraživanjima vezanom uz
NIVEA Q10 proizvode provedeno je
in home istraživanje. Kod testiranja proizvoda ovom metodom ispitanici određeno vrijeme koriste proizvod u okolini koja im je najprirodnija – u vlastitom domu te u vrijeme koje odgovara njihovim svakodnevnim navikama. Pomoću evaluacijskog upitnika koji ispunjavaju nakon testa proizvoda saznajemo koliko im se neki proizvod sviđa, koliko su zadovoljni njime i da li bi ga kupili. Ova metoda daje izvrsne povratne informacije o proizvodu, omogućava njegovo prilagođavanje potrebama potrošača i otkriva prostor za njegov daljnji razvoj.
Za više informacija o proizvodima NIVEA posjetite:
www.nivea.hr, pratiti nas možete i na
www.facebook.com/NIVEAHrvatska
Najnovije vijesti tvrtke Beiersdorf možete pronaći na
www.beiersdorf.com.hr