Parfemska industrija neprestano je u potrazi za novim metodama parfumiranja. Osim parfema, parfemskih i toaletnih voda te pripadajućih losiona za tijelo, gelova za tuširanje i luksuznih krema za tijelo, ta nam industrija (kao i ona frizerska) nudi iznovan popularni način mirisanja. Zašto? “Parfemi u doba pandemije dobivaju novu funkciju koja više nije toliko usmjerena prema okruženju, koliko prema osobi. Oni postaju utjeha, a ne oružje zavođenja”, rekao je parfemski stručnjak Frédéric Malle, osnivač parfemske izdavačke kuće Éditions de Parfums.

Odabrali smo naše favorite Foto: Press

Baš kao novi Chanelov Coco Mademoiselle L’Eau Privée, noćni miris namijenjen da se poprska širokim potezom prije odlaska na spavanje, i to jednako bogato po koži, kosi ili kućnom ogrtaču. “L’Eau Privée, lagana i nježna verzija Coco Mademoiselle, miris je za noć, poput akvarela ili mekog, maglovitog vela za kožu i posteljinu”, komentirao je kreator parfema za Chanel Olivier Polge u povodu njegove nedavne premijere. Maison Francis Kurkdjian, Guerlain, L’Occitane, Gucci, Rituals, samo su neki od brendova koji nude svoje verzije parfema za kosu. Osim njih, tu su i frizerski brendovi, kao što je Kérastase, koji u svojoj liniji Chronologiste nudi njegujuće parfemsko ulje s potpisom slavnog kreatora Alberta Morillasa, kao i Nuxe, Melem te Leonor Greyl njegujuća mirisna ulja za kosu.