Clean beauty sve je veći trend na kozmetičkim tržištima diljem svijeta a sve o ovom trendu te pokretu zna naša stalna suradnica MUA Petra Sever

Vodeći brendovi okreću se razvijanju čistih linija proizvoda za uljepšavanje, a pojavljuju se i oni novi koji nude organsku kozmetiku bez toksina. Tržište prirodne njege ubrzano raste, a zanimljive su i procjene o očekivanom postupnom rastu većem od osam milijardi dolara između 2019. i 2023. godine. Ovaj put potrebu za promjenom nameće tržište jer sve veći broj potrošača zahtijeva čiste kozmetičke proizvode, a brendovi se trebaju prilagoditi ako ih žele zadržati.

“Čisto” nema jednako značenje za sve ljude i brendove. Taj pojam nije reguliran i u kozmetičkoj industriji ne postoji njegova službena definicija. Zato svaki brend trend clean beautyja tumači na drugačiji način, a sastojci i postupci koje jedan smatra prihvatljivima, drugi može staviti na crnu listu. Kada je riječ o čistim proizvodima, to se može odnositi na kozmetiku bez toksina ili bez kemikalija, organsku, vegansku, cruelty-free, održivu... Brendovi kao što su Tata Harper i Holland & Barret čistom kozmetikom smatraju onu koja ne sadrži nikakve kemikalije te čiji su sastojci 100 posto prirodnog podrijetla, a drugima su samo određeni sastojci problematični.

Koja je razlika između clean i ostalih vrsta vjenčanog make upa?

Jedina je razlika sigurniji sastav proizvoda. Koristeći kvalitetne clean brendove, ne riskirate ni postojanost ni pigmentiranost vjenčanog make upa. Naprotiv, jednakom količinom nanosa izgledate još prirodnije. Pojam clean make upa mnogi često poistovjećuju s nude ili no make up make upom, stoga je važno vrlo jasno reći što želite osobi koja će vas šminkati za vaš najvažniji dan.

sto-je-clean-beauty-i-zasto-je-tako-popularan

Tekst Petra Sever

Fotografije St.Patrick