S velikim zadovoljstvom najavljujemo 2. po redu Sajam vjenčanja
Split 2010. - pridružite nam se i ove godine kako bi zajedno naglasili važnost i ljepotu
vjenčanja!!!
Adria Media Zagreb jedna je od vodećih izdavačkih kuća u Hrvatskoj, dio je
Adria Media Holdinga u koji su uključene vodeće europske izdavačke kuće - Sanoma
Magazine International, Grünen+Jahr i Styria Media International. Časopisi
koje publicira zadovoljavaju najzahtjevniju čitalačku publiku, a kao najpoznatije
od njih izdvajamo Magazin Vjenčanja, Cvijeće, National Geographics, Geo, Elle,
Elle Dekor, Mens Health, Gala Style, Story, Sensa, Joy, Stars, Lisa, Moje dijete,
Moj Stan... Kontinuirano pokreće i razvija svoje internet stranice i portale, prati
globalne trendove, a poseban naglasak stavlja na svoje Internet projekte te organizaciju
Sajmova i raznih evenata. Ukoliko se želite detaljnije upoznati s našom
tvrtkom predlažemo da posjetite službenu stranicu www.adriamedia.hr i saznate
više.
O Sajmu
Mjesto održavanja: Hotel Le Meridien Lav Split, Grljevačka 2a, Podstrana
Vrijeme: 19.-21. veljače 2010.
Radno vrijeme Sajma: petak 14-20 sati; subota i nedjelja 10 - 20 sati
Koncept Sajma vjenčanja
• odlična ponuda, promocija i prezentacija brojnih djelatnosti na jednom mjestu
• razna događanja i edukacije
• nagradne igre
• svakodnevne modne revije
• sklapanje novih poslova
• druženje
• jaka marketinška kampanja; outdoor, TV i print kampanja u dnevnim izdanjima
te brojnim časopisima poput magazina Vjenčanja, Cvijeća, Storya, Gala Styla,
Elle-a, Starsa, Joya, Sense, Lise... te web portalima.
Sajamvjenčanja
Split 2010.
O prostoru
Izložbeni prostori su kao i prošle godine smješteni u kongresnoj dvorani
hotela Le Meridien i u lobby-ju izvan dvorane te podrazumijevaju prostor s
uključenim Octanorm konstrukcijama (bez rasvjete i pulta), sa stolovima, stolicama
i priključkom za struju. Prostor ćete formirati prema vašoj zamisli kako bi što bolje
prezentirali svoju djelatnost.
Modne revije održat će se u lobby-ju, a postavljanje izložbenih prostora bit će u
četvrtak, 18. veljače 2010. po predviđenom rasporedu.
Cijena
Cijena izložbenog prostora je 550,00 kn/m² + pdv.
Akontacija prostora iznosi 30% od ukupnog iznosa izložbenog prostora, a plaća se
po valuti ponude koja se evidentira nakon rezervacije. Preostali iznos svakako se
mora uplatiti do 01. 12. 2009. godine.
Rezervacije
Rezervacije izložbenih prostora kreću od 28. listopada 2009. od 10.00
sati, stoga je vrlo važno da popunjene prijave ovjerite žigom i potpisom te pošaljete
na navedeni broj fax-a ili e-maila te pravovremenom prijavom osigurate svoj
izložbeni prostor. Naš savjet je da odaberete nekoliko izložbenih prostora koji su
vam interesantni i na dan rezervacije nas nazovete te provjerite da li je potencijalni
prostor slobodan.
Katalog Sajma vjenčanja
Kao i prošle godine, naše hostese dijelit će svim posjetiteljima katalog Sajma
vjenčanja u kojem će biti naveden plan Sajma, popis svih izlagača i naravno oglasi
svih zainteresiranih tvrtki. Stoga ukoliko želite oglas u katalogu Sajma molimo vas
da to također popunite u prijavi. Katalog Sajma doći će u ruke svakog posjetitelja,
a izlagač će time izbjeći dodatni trošak dizajna i štampanja letaka. Cijena 1 stranice
je 1 200 kuna + pdv. Ukoliko oglas radi naš dizajner naplaćuje se dodatnih 10% na
navedenu cijenu.
Zahvaljujemo se na do sada ukazanom povjerenju te se veselimo ponovnom
susretu i novim poslovnim izazovima.
Srdačan pozdrav,
Andrea Bolješić, direktor Sajma vjenčanja
Adria Media Zagreb d.o.o.
Radnička cesta 39, Zagreb
Kontakt:
telefon: 01/ 4444 983; 091/ 6500 713
fax. 01/ 4444 810
e.mail: a.boljesic@adriamedia.hr
MEDIJSKI POKROVITELJI:
SPONZORI:
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju