Danas kada govorimo o trendu govorimo i o smjeru koji je zadan ne samo dizajnerskim kreativnim promišljanjima već i potrebom. Potreba proizilazi iz nametnutih okolnosti pandemije, rada od kuće, socijalne distance te online sastanaka u kojima je vizualni fokus – glava. Tako da nam je svima jasno zašto je u kreiranju modne budućnosti naglasak na odijevanju i detaljima iznad struka, posebice nakitu a neke od impresivnih primjeraka otkrili smo i kroz predsatvljanja ready to wear kolekcija za proljeće 2021.
Novost sezone je boja. Jer boje ne samo da uveseljavaju vas osobno, one utječu i na osobe s kojima ste u (online) komunikaciji. Pa tako neće biti rijetkost uživati u pogledu na detalje u neonskim bojama (Chanel, Versace, Valentino).
Chokeri, u razno raznim varijantama su važan dio modnog kolaža, baš kao i impresivni primjerci privjesaka na ogrlicama. Naušnice, ogrlice i narukvice su naglašenog i prenaglašenog volumena (Givenchy, Prada), nedoljive će biti i minijature signature torbica (Chanel, Jacquemus). Apstraktni pogled ističu Miu Miu i Acne Studios dok fokus na čiste forme, detalja kao što su cvijeće, ptice, zvijezde, zadržavaju Christian Dior, Coach, Schiaparelli...
TEKST Martina Rafaeli
FOTOGRAFIJE press
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju