Iako mlad, zahvaljujući svom talentu i kreativnosti Giampaolo Sgura već uživa veliki ugled i priznanje svjetskih modnih brandova i magazina.
Kampanja oživljava kroz seriju ultramodernih crno-bijelih fotografija i portreta, bezvremenih, istovremeno jednostavnih, moćnih i upečatljivih. Bazični proizvod branda, denim –posebno u svojoj „destroyed“ inačici – igra glavnu ulogu, u kombinaciji s cool provokativnim komadima iz kolekcija. Nova lica kampanje su Ruskinja Anna Selezneva i Britanac Isaac Carew. Anna portretira Replay ženu koja je jaka, upečatljiva i ženstvena, dok je Isaac odabran kako bi utjelovio hrabar i buntovan duh Replay muškarca, u kojem se susreću nekonvencionalnost i čista elegancija.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju