Nova FREYWILLE mini kampanja nastala je sintezom talenata i kreativnog promišljanja vrhunskog fotografskog dvojca Decker&Kutić i Petra Trbovića koji kroz četiri umjetničke fotografije otkrivaju zanosni dijalog umjetnosti i mode s naglaskom na bajkovitu ljepotu bečkog nakita i filozofskih poruka svjetskih majstora slikarstva utkanih u njegove izražajne koloristične motive.

nova-freywille-kampanja-nadahnuta-kreativnim-dijalogom-umjetnosti-i-mode

Svaka fotografija kroz zanimljivi koncept povezuje FREYWILLE premisu o stvaranju nečeg novog iz različitosti i inspiracija koje nas okružuju s naglaskom na vizualnu poetiku asocijacija i osjećaja ugode koje ovaj nakit pruža oku promatrača.

nova-freywille-kampanja-nadahnuta-kreativnim-dijalogom-umjetnosti-i-mode

Kampanja počinje maštovitom interpretacijom putovanja kroz Monetovu cvjetnu oazu Giverny. Inspirirana je istoimenim setom FREYWILLE nakita iz kolekcije Hommage a Claude Monet posvećenom umjetnikovom vrtu prosperiteta gdje je odmarao svoj um i stvarao vrhunska remek djela. Dizajn seta Giverny oživljava Monetove tipične impresionističke poteze kistom dok izranjanju iz nestašne igre svjetla s nježnim vlatima trave i apstraktnih latica jarkih boja.

nova-freywille-kampanja-nadahnuta-kreativnim-dijalogom-umjetnosti-i-mode

U ovoj odličnoj FREYWILLE kampanji zasluge za styling i art direction idu Petru Trboviću, za fotografiju Romanu Deckeru i Dejanu Kutiću, Saši Jokoviću za šminku, a Miji Majhenu za kosu. Ulogu modela preuzela je prelijepa Magdalena May Gero iz agencije Talia model.