Nova FREYWILLE mini kampanja nastala je sintezom talenata i kreativnog promišljanja vrhunskog fotografskog dvojca Decker&Kutić i Petra Trbovića koji kroz četiri umjetničke fotografije otkrivaju zanosni dijalog umjetnosti i mode s naglaskom na bajkovitu ljepotu bečkog nakita i filozofskih poruka svjetskih majstora slikarstva utkanih u njegove izražajne koloristične motive.
Svaka fotografija kroz zanimljivi koncept povezuje FREYWILLE premisu o stvaranju nečeg novog iz različitosti i inspiracija koje nas okružuju s naglaskom na vizualnu poetiku asocijacija i osjećaja ugode koje ovaj nakit pruža oku promatrača.
Kampanja počinje maštovitom interpretacijom putovanja kroz Monetovu cvjetnu oazu Giverny. Inspirirana je istoimenim setom FREYWILLE nakita iz kolekcije Hommage a Claude Monet posvećenom umjetnikovom vrtu prosperiteta gdje je odmarao svoj um i stvarao vrhunska remek djela. Dizajn seta Giverny oživljava Monetove tipične impresionističke poteze kistom dok izranjanju iz nestašne igre svjetla s nježnim vlatima trave i apstraktnih latica jarkih boja.
U ovoj odličnoj FREYWILLE kampanji zasluge za styling i art direction idu Petru Trboviću, za fotografiju Romanu Deckeru i Dejanu Kutiću, Saši Jokoviću za šminku, a Miji Majhenu za kosu. Ulogu modela preuzela je prelijepa Magdalena May Gero iz agencije Talia model.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju