Cilj američke ikone je postati vodeći svjetski lifestyle brand do 2020. godine

Brand Gant, poznat po originalnoj američkoj sportskoj odjeći europske sofisticiranosti, najavio je potpuni rebranding s ciljem da postane vodeći svjetski lifestyle brand u narednih pet godina. Kampanja za jesen/ zimu 2015. s novim vizualnim identitetom globalno je lansirana u 70 zemalja diljem svijeta. Predstavlja značajan odmak od prepoznatljivog ležernog stila nadahnutog plažama, usmjeravajući se više na sofisticiran i urbani lifestyle.

GANT_TIME-2015FW-W11201-Park_Hill_Day-Date-PRESS

PR-W11201-Park Hill Day-Date 1360,00kn

Novi identitet branda otkriva sasvim novo lice bogatog Gantovog nasljeđa, koje nastavlja biti nepresušan izvor inspiracije, fokusirajući se na ljudsku i intelektualnu sferu Gantove DNA. Nova globalna kampanja savršeno dočarava znatiželju i strast prema stvaranju autentičnih inovacija, kao i prema neprestanom učenju. Upravo te vrijednosti su glavne smjernice u kreiranju novih komada, posebice ručnih satova, koji interpretiraju kultne klasike na moderan način. Kao modele za sofisticirane crno-bijele portrete iz globalne kampanje, Gant je izabrao studente najprestižnijih fakulteta koji su dio američke „Ivy League“ skupine, čime naglašava prednost intelekta nad ljepotom.

GANT Time SS13

Cijene novih modela satova iz kampanje su navedene u nazivima fotografija, a prodajno mjesto je Gelosia, Masarykova 12.

Sve za vaše vjenčanje