Pandemija ostavlja sve snažniji trag i u poslovanju luksuznih modnih brendova

Britanska modna kuća Ralph&Russo ovih je dana nemalo iznenadila modnu javnost viješću kako se zbog poslovnih poteškoća uzrokovanih pandemijom moraju suočiti s restruktuiranjem poslovanja kako bi u budućnosti pokušali nastaviti s luksuznim modnim stvaralaštvom i budućim poslovnim uspjesima. Javnosti se tom viješću obratila suvlasnica brenda, Tamara Ralph, koja je zajedno sa suprugom Michaelom Russom, modnu priču pokrenula prije 11 godina te iz sezone u sezonu oduševljavala modnim kolekcijama, luksuznim haljinama, vjenčanicama te detaljima kao što su cipele i torbice.

Unazad godinu dana bilježili su teške uvjete poslovanja, što ih je dovelo do poteškoća te je nužno proći resturkturiranje tvrtke i brenda. A što to točno znači? Brend će prema najavama i dalje nastaviti poslovati, ali u značajno manjem obimu, bez predstvaljanja novih kolekcija.

Ova je vijest samo još jedan od podsjetnika da se na modnom tržištu događaju velike promjene, a te promjene snažno utječu i na tržište vjenačne mode. U iščekivanju smo tjedana mode u New Yorku i Barceloni gdje će biti predstvaljeni trendovi ali i novi koncepti, očito nužni u vrlo iziaovnim godinam aza poslovanje. Posebno zanimljiv primjer novih modnih suradnja je i partnerstvo Pronoviasa i luksuznog modnig brenda Marchesa.

luksuzni-modni-brand-ralphrusso-iznenadio-vijescu
Michael Russo i Tamara Ralph

Tekst M.R.

Fotografije Profimedia